Interactive Intelligence sponsorem konkursu Telemarketer Roku

Firma Interactive Intelligence została Głównym Sponsorem trzeciej edycji konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W tym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń.

[mv]„Zawód telemarketera, podobnie jak termin call center[1], posiada w naszym kraju nie najlepszą opinię. W wielu firmach rzeczywiście stanowisko telemarketera to praca ciężka i nisko płatna. Jednak ten obraz powoli się zmienia. Biznes uświadamia sobie wartość lojalnego klienta i coraz częściej inwestuje zarówno w technologie, jak i personel zaangażowany w jego obsługę” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Konsultanci w profesjonalnych centrach kontaktowych to z reguły świetni fachowcy, potrafiący odnaleźć się szybko w każdej sytuacji i posługujący się swobodnie kilkoma językami. Konkurs Telemarketera Roku tworzy szansę rehabilitacji i docenienia tego wymagającego zawodu.”

 

W tym roku konkurs cieszy się rekordową popularnością. O tytuł rywalizuje 122 kandydatów, reprezentujących zarówno outsourcingowe centra kontaktowe, jak wewnętrzne call center. Uczestnicy rywalizują w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, windykacja i help desk. W pierwszym etapie konkursu ocenie podlega jakość wcześniejszych interakcji konsultanta, efektywność i styl jego rozmów. Drugi etap to bezpośrednia symulacja rozmowy z klientem.

 

Lista laureatów zostanie ogłoszona 13 czerwca na stronie www.smb.pl/telemarketer_roku. Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród nastąpi podczas Gali Golden Arrow, która odbędzie się w warszawskiej Fabryce Trzciny 17 czerwca 2011r.

 

Firma Interactive Intelligence została Głównym Sponsorem trzeciej edycji konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W tym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń.

 

„Zawód telemarketera, podobnie jak termin call center, posiada w naszym kraju nie najlepszą opinię. W wielu firmach rzeczywiście stanowisko telemarketera to praca ciężka i nisko płatna. Jednak ten obraz powoli się zmienia. Biznes uświadamia sobie wartość lojalnego klienta i coraz częściej inwestuje zarówno w technologie, jak i personel zaangażowany w jego obsługę” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Konsultanci w profesjonalnych centrach kontaktowych to z reguły świetni fachowcy, potrafiący odnaleźć się szybko w każdej sytuacji i posługujący się swobodnie kilkoma językami. Konkurs Telemarketera Roku tworzy szansę rehabilitacji i docenienia tego wymagającego zawodu.”

 

W tym roku konkurs cieszy się rekordową popularnością. O tytuł rywalizuje 122 kandydatów, reprezentujących zarówno outsourcingowe centra kontaktowe, jak wewnętrzne call center. Uczestnicy rywalizują w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, windykacja i help desk. W pierwszym etapie konkursu ocenie podlega jakość wcześniejszych interakcji konsultanta, efektywność i styl jego rozmów. Drugi etap to bezpośrednia symulacja rozmowy z klientem.

 

Lista laureatów zostanie ogłoszona 13 czerwca na stronie www.smb.pl/telemarketer_roku. Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród nastąpi podczas Gali Golden Arrow, która odbędzie się w warszawskiej Fabryce Trzciny 17 czerwca 2011r.[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *