Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest potrzebny na zidentyfikowanie przyczyny awarii, rozwiązanie problemu i przywrócenie usługi do pełnej funkcjonalności.

MTRS jest kluczowym wskaźnikiem wydajności dla usług i systemów, które są krytyczne dla biznesu lub dla klientów. Im krótszy czas przywracania usługi, tym mniejsze ryzyko utraty przychodów, a tym samym większa wydajność przedsiębiorstwa oraz zadowolenie klientów. Dlatego MTRS jest jednym z ważniejszych wskaźników wydajności, którego monitorowanie jest istotne dla przedsiębiorstw i organizacji, aby zapewnić jak najwyższą dostępność usług i systemów.

Interactive Intelligence sponsorem konkursu Telemarketer Roku

Firma Interactive Intelligence została Głównym Sponsorem trzeciej edycji konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W tym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń.

[mv]„Zawód telemarketera, podobnie jak termin call center[1], posiada w naszym kraju nie najlepszą opinię. W wielu firmach rzeczywiście stanowisko telemarketera to praca ciężka i nisko płatna. Jednak ten obraz powoli się zmienia. Biznes uświadamia sobie wartość lojalnego klienta i coraz częściej inwestuje zarówno w technologie, jak i personel zaangażowany w jego obsługę” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Konsultanci w profesjonalnych centrach kontaktowych to z reguły świetni fachowcy, potrafiący odnaleźć się szybko w każdej sytuacji i posługujący się swobodnie kilkoma językami. Konkurs Telemarketera Roku tworzy szansę rehabilitacji i docenienia tego wymagającego zawodu.”

 

W tym roku konkurs cieszy się rekordową popularnością. O tytuł rywalizuje 122 kandydatów, reprezentujących zarówno outsourcingowe centra kontaktowe, jak wewnętrzne call center. Uczestnicy rywalizują w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, windykacja i help desk. W pierwszym etapie konkursu ocenie podlega jakość wcześniejszych interakcji konsultanta, efektywność i styl jego rozmów. Drugi etap to bezpośrednia symulacja rozmowy z klientem.

 

Lista laureatów zostanie ogłoszona 13 czerwca na stronie www.smb.pl/telemarketer_roku. Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród nastąpi podczas Gali Golden Arrow, która odbędzie się w warszawskiej Fabryce Trzciny 17 czerwca 2011r.

 

Firma Interactive Intelligence została Głównym Sponsorem trzeciej edycji konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W tym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń.

 

„Zawód telemarketera, podobnie jak termin call center, posiada w naszym kraju nie najlepszą opinię. W wielu firmach rzeczywiście stanowisko telemarketera to praca ciężka i nisko płatna. Jednak ten obraz powoli się zmienia. Biznes uświadamia sobie wartość lojalnego klienta i coraz częściej inwestuje zarówno w technologie, jak i personel zaangażowany w jego obsługę” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Konsultanci w profesjonalnych centrach kontaktowych to z reguły świetni fachowcy, potrafiący odnaleźć się szybko w każdej sytuacji i posługujący się swobodnie kilkoma językami. Konkurs Telemarketera Roku tworzy szansę rehabilitacji i docenienia tego wymagającego zawodu.”

 

W tym roku konkurs cieszy się rekordową popularnością. O tytuł rywalizuje 122 kandydatów, reprezentujących zarówno outsourcingowe centra kontaktowe, jak wewnętrzne call center. Uczestnicy rywalizują w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, windykacja i help desk. W pierwszym etapie konkursu ocenie podlega jakość wcześniejszych interakcji konsultanta, efektywność i styl jego rozmów. Drugi etap to bezpośrednia symulacja rozmowy z klientem.

 

Lista laureatów zostanie ogłoszona 13 czerwca na stronie www.smb.pl/telemarketer_roku. Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród nastąpi podczas Gali Golden Arrow, która odbędzie się w warszawskiej Fabryce Trzciny 17 czerwca 2011r.[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy