Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Interactive Intelligence sponsorem konkursu Telemarketer Roku

Firma Interactive Intelligence została Głównym Sponsorem trzeciej edycji konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W tym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń.

[mv]„Zawód telemarketera, podobnie jak termin call center[1], posiada w naszym kraju nie najlepszą opinię. W wielu firmach rzeczywiście stanowisko telemarketera to praca ciężka i nisko płatna. Jednak ten obraz powoli się zmienia. Biznes uświadamia sobie wartość lojalnego klienta i coraz częściej inwestuje zarówno w technologie, jak i personel zaangażowany w jego obsługę” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Konsultanci w profesjonalnych centrach kontaktowych to z reguły świetni fachowcy, potrafiący odnaleźć się szybko w każdej sytuacji i posługujący się swobodnie kilkoma językami. Konkurs Telemarketera Roku tworzy szansę rehabilitacji i docenienia tego wymagającego zawodu.”

 

W tym roku konkurs cieszy się rekordową popularnością. O tytuł rywalizuje 122 kandydatów, reprezentujących zarówno outsourcingowe centra kontaktowe, jak wewnętrzne call center. Uczestnicy rywalizują w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, windykacja i help desk. W pierwszym etapie konkursu ocenie podlega jakość wcześniejszych interakcji konsultanta, efektywność i styl jego rozmów. Drugi etap to bezpośrednia symulacja rozmowy z klientem.

 

Lista laureatów zostanie ogłoszona 13 czerwca na stronie www.smb.pl/telemarketer_roku. Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród nastąpi podczas Gali Golden Arrow, która odbędzie się w warszawskiej Fabryce Trzciny 17 czerwca 2011r.

 

Firma Interactive Intelligence została Głównym Sponsorem trzeciej edycji konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W tym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń.

 

„Zawód telemarketera, podobnie jak termin call center, posiada w naszym kraju nie najlepszą opinię. W wielu firmach rzeczywiście stanowisko telemarketera to praca ciężka i nisko płatna. Jednak ten obraz powoli się zmienia. Biznes uświadamia sobie wartość lojalnego klienta i coraz częściej inwestuje zarówno w technologie, jak i personel zaangażowany w jego obsługę” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Konsultanci w profesjonalnych centrach kontaktowych to z reguły świetni fachowcy, potrafiący odnaleźć się szybko w każdej sytuacji i posługujący się swobodnie kilkoma językami. Konkurs Telemarketera Roku tworzy szansę rehabilitacji i docenienia tego wymagającego zawodu.”

 

W tym roku konkurs cieszy się rekordową popularnością. O tytuł rywalizuje 122 kandydatów, reprezentujących zarówno outsourcingowe centra kontaktowe, jak wewnętrzne call center. Uczestnicy rywalizują w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, windykacja i help desk. W pierwszym etapie konkursu ocenie podlega jakość wcześniejszych interakcji konsultanta, efektywność i styl jego rozmów. Drugi etap to bezpośrednia symulacja rozmowy z klientem.

 

Lista laureatów zostanie ogłoszona 13 czerwca na stronie www.smb.pl/telemarketer_roku. Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród nastąpi podczas Gali Golden Arrow, która odbędzie się w warszawskiej Fabryce Trzciny 17 czerwca 2011r.[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Oczekiwania klientów względem programów lojalnościowych rosną

W ciągu ostatniego roku o 17 pkt proc. wzrosła liczba Polaków, którzy korzystają z programów lojalnościowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Uczestnictwo w takich inicjatywach deklaruje już ponad połowa Polaków. Na rynku programów lojalnościowych zachodzą duże zmiany, a potrzeby i oczekiwania klientów rosną.
Czytaj więcej

Polska zagłębiem usług biznesowych

Sektor nowoczesnych usług dla biznesu jest jednym z największych pracodawców w Polsce, porównywalnym już do sektora motoryzacji. Dziś 852 centra zlokalizowane w całym kraju zatrudniają 193 tys. osób, ale już w tym roku ich liczba powinna przekroczyć 200 tys. Do łask inwestorów wraca Warszawa, ale prężnie rozwijają się także inne miasta. Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych spodziewa się napływu kolejnych firm z USA, Francji, Niemiec, a także rozwoju segmentu badań i rozwoju.
Czytaj więcej

Medallia wesprze Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów

Medallia rozpoczął współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.