Wyobraź sobie, że nie musisz płacić za infrastrukturę call center[1]. Cały sprzęt, całe oprogramowanie wybierzesz jakie chcesz i dostaniesz za darmo. Co wybierzesz?
[mv]A wyobraź sobie, że możesz wybrać dowolny samochód. Co tylko sobie wyobrazisz. Limuzyna, sportowy bolid, ogromny SUV, mały zwinny kabriolet? Jaki samochód chciałbyś dostać na własność? Nie chodzi o to, żeby go dostać i sprzedać, ale dostać i używać? Gdyby nie trzeba było myśleć o cenie zakupu?
W ten sposób chcę naświetlić bardzo powszechny w Polsce problem związany ze zbyt uproszczonym podejściem do zakupu nowego systemu, bądź elementu systemu call center. W praktyce ten komentarz ma zastosowanie do wszystkich inwestycji w teleinformatykę. Zapraszam do lektury na http://otherwise.pl/2011/call-center-marzen/
[/mv]Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…