Call center na białostockiej Węglówce zaczyna działalność

Call center[1] i biuro szwedzkiej firmy Intrum Justitia w dawnym magazynie przy ulicy Węglowej w Białymstoku już działa. Jest w pełni wyposażone, stanowiska pracy z komputerami są już gotowe. Na razie pracuje w nim 30 osób w ramach stażu. Firma cały czas poszukuje jednak kolejnych pracowników.

[mv]Docelowo w powstającym tu call center znajdzie pracę około 150 osób. W tym 25 niepełnosprawnych. Tak będzie jednak dopiero we wrześniu, kiedy firma ruszy już pełną parą.

– Dopiero na ten miesiąc planowane jest oficjalne otwarcie – mówi Adam Gwara, pełnomocnik Intrum Justitia ds. projektu białostockiego call center.

Intrum Justitia podpisała z miastem umowę na 10 lat. Przeniesie do Białegostoku swoją działalność z Warszawy. To pierwsza firma, która ulokowała się w wyremontowanym przez miasto budynku nr 9 na Węglowej. Zajęła około 1,3 tys metrów powierzchni.

Ale pomieszczeń na biura jest tu więcej i miasto liczy, że na nie również znajdą się najemcy.[/mv]

 

Słownik
1. Call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *