Firmy outsourcingowe łączą siły

Promocja produktu w hipermarkecie, wsparcie sprzedaży przez call center[1] a następnie rejestracja danych wszystkich klientów zlecona w jednym miejscu – na polskim rynku pojawiła się nowa marka, która skupia pięć spółek z rynku outsourcingu. Wśród jej głównych usług znajdują się outsourcing wsparcia sprzedaży i marketingu, obsługa procesów związanych z zarządzaniem dokumentami oraz call center. Dzięki integracji Outsourcing Experts stanie się jednym z największych podmiotów funkcjonujących w tym sektorze.

[mv]W skład Outsourcing Experts (OEX) wchodzi pięć firm: Cursor (wsparcie sprzedaży i marketingu, budowa i zarządzanie strukturami handlowymi, merchandising, usługi promocyjne, zaplecze logistyczne), Galposter (procesy identyfikacyjne, rebrandingowe), ArchiDoc (zarządzanie dokumentami, rejestracja danych, obsługa procesów back-office), Voice Contact Center[2] / Call One (call / contact center).

 

Spółki wchodzące w skład grupy nadal funkcjonują pod swoimi nazwami i zachowują dotychczasowe logotypy, natomiast sama grupa posługiwać się będzie nowym znakiem graficznym. Za projekt identyfikacji wizualnej całego projektu odpowiada Studio Rokicki & Ściborowski, które zostało wybrane w drodze postępowania konkursowego.

 

Do najważniejszych klientów biznesowych Outsourcing Experts należą m.in. Telekomunikacja Polska, France Telecom, Netia, Noble Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, PZU, Allianz, Aviva, Vattenfall, RWE, Tauron Polska Energia, Mars Polska, Johnson & Johnson, Kompania Piwowarska, Carrefour.

 

Działem marketingu i PR w grupie Outsourcing Experts zarządza Anna Zawadzka, która dotychczas kierowała marketingiem w spółce ArchiDoc.[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *