Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

243% zwrot z inwestycji w Microsoft Dynamics

Microsoft Corporation opublikował wyniki badania zleconego firmie Forrester Consulting pt. „The Total Economic Impact of Microsoft Dynamics CRM[1] 2011”. Badanie to dowodzi, że złożona organizacja mająca 2000 pracowników, z początkową fazą wdrożenia dla 50 użytkowników, jest w stanie odnotować trzyletni potencjalny zwrot z inwestycji (ROI) rzędu 243%* w okresie 4,1 miesięcy.

[mv]Forrester Consulting wskazuje znane, inteligentne i zintegrowane narzędzia dostarczane przez Microsoft Dynamics CRM 2011 jako fundamenty dla ROI i krótkiego okresu zwrotu z inwestycji.

– Microsoft Dynamics CRM 2011 wspomaga specjalistów z obszaru sprzedaży, obsługi i marketingu w osiągnięciu większej wydajności i nadawaniu działaniom inwestycyjnym w technologie znaczącej wartości – powiedział Brad Wilson, general manager Microsoft Dynamics CRM product management group. – Wierzymy, że badanie to wyraźnie wskazuje na Microsoft Dynamics CRM jako kluczowe narzędzie wspomagające ludzi i firmy w osiąganiu sukcesu.

Forrester zidentyfikował również szereg wymiernych korzyści wynikających z wdrożenia Microsoft Dynamics CRM 2011 w obszarze produktywności pracowników i procesów. Korzyści te obejmują:

  • Wiele opcji wdrożenia systemu, z uwzględnieniem modelu chmury, on-premise i hostingu u partnerów Microsoft.
  • Wzrost wydajności sprzedaży o 5% wynikającą z łatwości korzystania z Microsoft Dynamics CRM oraz integracji rozwiązania z Microsoft Outlook.
  • Usprawnienie procesów i działań prowadzących do obniżenia kosztów sprzedaży umożliwia doradcom technicznym skrócenie czasu spędzanego na przygotowywanie oferty pomocy o 10%.
  • Przyspieszenie cyklu konwersji sprzedaży o 50% i odpowiedni wzrost przychodów w wyniku poprawy współpracy i połączenia różnych systemów, procesów oraz lokalizacji.
  • Oszczędność kosztów marketingowych o ponad 200 000 USD dzięki możliwości wglądu w czasie rzeczywistym w kampanie marketingowe i lepsze zarządzanie nimi z wykorzystaniem doskonalszych możliwości analizy.
  • Zaoszczędzenie 16-stu roboczogodzin na miesiąc dzięki ulepszonym narzędziom raportowania, konsolidacji danych, automatyzacji raportowania oraz bogatszych możliwości pulpitu.

Zebrane w badaniu dane wskazują, że „wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 może przyczynić się do zapewnienia solidnego ROI poprzez wymierne korzyści związane z wydajnością ludzi i procesów”. Ponadto, na podstawie informacji uzyskanych z rozmów z klientami Microsoft Dynamics CRM, Forrester stwierdza, iż „;firmy, które zamierzają wdrożyć Microsoft Dynamics CRM 2011, mogą liczyć na znaczący wzrost wydajności i oszczędność kosztów”.

Całkowity Efekt Ekonomiczny (The Total Economic Impact™, TEI) jest standardową metodyką opracowaną przez Forrester Research, polegającą na gromadzeniu i przedstawianiu opinii klientów na temat inwestycji w technologie.[/mv]

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Startuje Apple Financial Services – alternatywa dla leasingu

W dzisiejszych czasach fakt, że co roku pojawiają się nowe, często przełomowe rozwiązania nie jest zaskoczeniem. Zmienia się świat, a wraz z nim oczekiwania klientów. Aby sprostać coraz to wyższym oczekiwaniom, przedsiębiorcy chcą sięgać po nowoczesne technologie. Tutaj pojawia się jednak częsta bariera - strach przed wysokimi kosztami. Nie każde przedsiębiorstwo stać na jednorazowy zakup np. nowoczesnych urządzeń mobilnych dla pracowników.
Czytaj więcej

Sprawna komunikacja, niezależnie od miejsca

Współczesny model pracy diametralnie różni się od tego, który funkcjonował przez ostatnie lata- aktualnie liczy się przede wszystkim elastyczność pracownika i innowacyjność rozwiązań wspierających go w codziennych zadaniach.