Konferencja "Różni nas tylko jakość…"

Rada Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich organizuje 2 czerwca w Hotelu Marriott poświęconą zagadnieniom nowoczesnego Call Center[1], zatytułowanej: “Różni nas tylko jakość – Contact Center[2] wizytówką nowoczesnej organizacji”.

[mv]Program konferencji obejmuje liczne zagadnienia związane z tematyką call center. Uczestniczy będą mogli zapoznać sie między innymi z nowoczesną technologią, czyli jak i w co wyposażyć Call Center oraz poznać odpowiedź na pytanie jak najlepiej zoptymalizować procesy operacyjne zachodzące w jednostkach call center, a także jak przygotować zespół pracowników aby był zmotywowany i zaangażowany w wykonywanie codziennych zadań i osiąganie stawianych mu celów.[/mv]
Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Poznaj listę nominowanych w PCCA 2023

Nagrody polskiej branży contact center to inicjatywa będąca kontynuacją projektów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 r.) oraz Złota Słuchawka (od 1998 r.). Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta. Pragniemy identyfikować i promować najlepsze praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży contact center.
Czytaj więcej

Telemarketer Roku 2016 rozstrzygnięty!

Tuż przed meczem Polska - Niemcy poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu Telemarketera Roku 2016 oraz wyróżnionych w konkursie telemarketerów. Oto lista wyróżnionych i zwycięzców! Gratulujemy!