Konferencja "Różni nas tylko jakość…"

Rada Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich organizuje 2 czerwca w Hotelu Marriott poświęconą zagadnieniom nowoczesnego Call Center[1], zatytułowanej: “Różni nas tylko jakość – Contact Center[2] wizytówką nowoczesnej organizacji”.

[mv]Program konferencji obejmuje liczne zagadnienia związane z tematyką call center. Uczestniczy będą mogli zapoznać sie między innymi z nowoczesną technologią, czyli jak i w co wyposażyć Call Center oraz poznać odpowiedź na pytanie jak najlepiej zoptymalizować procesy operacyjne zachodzące w jednostkach call center, a także jak przygotować zespół pracowników aby był zmotywowany i zaangażowany w wykonywanie codziennych zadań i osiąganie stawianych mu celów.[/mv]
Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *