Efektywna Sprzedaż – niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu

Już 11 maja br. w Hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbędzie się konferencja „Efektywna Sprzedaż – niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu”. Spotkanie jest adresowane do prezesów, dyrektorów zarządzających i generalnych, członków zarządów odpowiedzialnych za sprzedaż, handel, marketing i działalność operacyjną, dyrektorów i kierowników ds. sprzedaży oraz osób odpowiedzialnych za jakość i obsługę klienta. Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics oraz redakcja Pulsu Biznesu. 

[mv]Spotkanie ma na celu prezentację umiejętnego zarządzania relacjami z klientami z wykorzystaniem najnowszych narzędzi IT, takich jak np. systemy klasy CRM[1], które mają decydujący wpływ na sprawne i efektywne prosperowanie działu sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta.

– Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w spotkaniu. Dlaczego? Myślę, że okazja do pogłębienia wiedzy na temat pułapek dotyczących działań sprzedażowych, możliwości optymalizacji procesów sprzedaży, zapoznania się z praktycznym wykorzystaniem systemów IT do precyzyjnej segmentacji klientów i skutecznego zarządzania relacjami z nimi powinna zachęcić wszystkich zainteresowanych skutecznym zarządzaniem sprzedażą i relacjami z klientami – mówi Maciej Pogoda, architekt rozwiązań CRM na region CEE, Microsoft.

Spotkanie stanowi unikalną okazję do wymiany doświadczeń na temat strategii skutecznej sprzedaży oraz obsługi klienta. Konferencję uświetni prelekcja prof. dr hab. Krzysztofa Opolskiego z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, który opowie o nowych formach sprzedaży oraz o tym, jak dostosować organizację i procesy biznesowe do wymogów otoczenia rynkowego.

Swoją wiedzą z uczestnikami podzielą się specjaliści świadczący usługi z zakresu konsultingu, outsourcingu oraz wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających procesy biznesowe, w tym m.in. firma Netwise czy specjalizujacy się w szkoleniach sprzedażowych Sandlers Training, a także przedstawiciele firm wykorzystujących innowacyjne rozwiązania informatyczne do zarządzania biznesem, np. Ambra S.A., Onninen, Grupa Nowy Styl, Colliers International.

– Żyjemy w czasach, kiedy to konsumenci wymuszają na przedsiębiorstwach opracowywanie nowych form sprzedaży. W czasach, kiedy przedsiębiorstwa w celu utrzymania lub pozyskania potencjalnych klientów muszą dostosować swój biznes i procesy do coraz to nowych i wzrastających wymagań konsumentów. Jest to dla nas nie lada wyzwanie, aby dostarczać przedsiębiorstwom narzędzia ‘szyte na miarę’ mające wzbogacać ich know-how – komentuje Piotr Kowal, Solution Sales Professionalist w polskim dziale Microsoft Dynamics firmy Microsoft.

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Chętnych zapraszamy do rejestracji na stronie http://konferencje.pb.pl/konferencja/295,efektywna-sprzedaz-niezawodnosc-w-konkurencyjnym-otoczeniu

[/mv]

 

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *