Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest potrzebny na zidentyfikowanie przyczyny awarii, rozwiązanie problemu i przywrócenie usługi do pełnej funkcjonalności.

MTRS jest kluczowym wskaźnikiem wydajności dla usług i systemów, które są krytyczne dla biznesu lub dla klientów. Im krótszy czas przywracania usługi, tym mniejsze ryzyko utraty przychodów, a tym samym większa wydajność przedsiębiorstwa oraz zadowolenie klientów. Dlatego MTRS jest jednym z ważniejszych wskaźników wydajności, którego monitorowanie jest istotne dla przedsiębiorstw i organizacji, aby zapewnić jak najwyższą dostępność usług i systemów.

Interactive Intelligence zakłada blog technologiczny

Interactive Intelligence założył nowy blog technologiczny dla programistów i inżynierów IT. Nowy projekt uzupełni o teksty technologiczne blog o trendach rynkowych w obszarze komunikacji IP, prowadzony przez firmę od 2009 roku.

[mv]W zakresie tematyki znajdą się m.in.: komunikacja w modelu chmury, korporacyjna telefonia IP, automatyzacja centrów kontaktowych, automatyzacja procesów biznesowych, standardy VoIP[1] takie jak SIP oraz bezpieczeństwo. Blog jest prowadzony w języku angielskim.

Projekt ma charakter edukacyjny; został stworzony w celu ułatwienia przedsiębiorstwom osiągnięcia maksymalnych korzyści z wdrożonych rozwiązań poprzez stosowanie najlepszych praktyk biznesowych oraz wiedzy eksperckiej. Blog będzie prowadzony przez pracowników Interactive Intelligence reprezentujących zespoły technologii, wsparcia, rozwoju oraz edukacji. Blogerzy posiadają łącznie ponad 60 lat doświadczenia w branży oprogramowania IT.

„Na decyzję o rozpoczęciu nowego projektu wpłynęły sygnały, które otrzymujemy od naszych klientów oraz partnerów, o istnieniu potrzeby łatwo dostępnej, dogłębnej informacji technologicznej dotyczącej naszych produktów oraz technologii branżowych” – powiedział Joe Staples, prezes marketingu Interactive Intelligence. – „Blog oferuje możliwość dwustronnej komunikacji, wymiany doświadczeń oraz rozwoju umiejętności poprzez wykorzystanie wiedzy innych użytkowników.”

Blog dostępny pod adresem: http://blog.inin.com/tech[/mv]

 

Słownik
1. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Capgemini poszukuje ekspertów od nowych technologii

Capgemini w Warszawie rekrutuje i rozwija innowacyjną linię biznesową – Capgemini Invent. W związku z tym na warszawskim rynku pojawiają się dodatkowe miejsca pracy i możliwości dla specjalistów, którzy chcą rozpocząć karierę w branży nowych technologii, w tym ekspertów z zakresu data science czy data analytics.
Czytaj więcej

Przygotujmy się na rewolucję w zakupach

W ciągu 10–20 lat prawie połowa wszystkich zawodów może zostać skomputeryzowana. Rozwój technologiczny nie pozbawi jednak ludzi pracy, ale zdecydowanie zmieni jej charakter. Dotyczy to także pracy w handlu. Wirtualne półki umożliwią klientom robienie zakupów za pomocą ekranu telewizora lub tabletu. Tym samym sprzedawca z osoby podającej towar stanie się bardziej doradcą odpowiedzialnym za budowanie relacji. Zwiększy się stopień interakcji pomiędzy sprzedawcą, klientem a daną marką.
Czytaj więcej

4 ponadczasowe trendy call center

Mimo że od stworzenia pierwszego call center upłynęło już niemal pół wieku, pewne jego aspekty niewiele się zmieniły i wszystko wskazuje na to, że nie zmienią ich nawet najnowsze technologie. Jakie są ponadczasowe trendy CC? Postanowiliśmy sprawdzić, w którym wypadku klasyka oznacza ponadczasowość.