Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Interactive Intelligence zakłada blog technologiczny

Interactive Intelligence założył nowy blog technologiczny dla programistów i inżynierów IT. Nowy projekt uzupełni o teksty technologiczne blog o trendach rynkowych w obszarze komunikacji IP, prowadzony przez firmę od 2009 roku.

[mv]W zakresie tematyki znajdą się m.in.: komunikacja w modelu chmury, korporacyjna telefonia IP, automatyzacja centrów kontaktowych, automatyzacja procesów biznesowych, standardy VoIP[1] takie jak SIP oraz bezpieczeństwo. Blog jest prowadzony w języku angielskim.

Projekt ma charakter edukacyjny; został stworzony w celu ułatwienia przedsiębiorstwom osiągnięcia maksymalnych korzyści z wdrożonych rozwiązań poprzez stosowanie najlepszych praktyk biznesowych oraz wiedzy eksperckiej. Blog będzie prowadzony przez pracowników Interactive Intelligence reprezentujących zespoły technologii, wsparcia, rozwoju oraz edukacji. Blogerzy posiadają łącznie ponad 60 lat doświadczenia w branży oprogramowania IT.

„Na decyzję o rozpoczęciu nowego projektu wpłynęły sygnały, które otrzymujemy od naszych klientów oraz partnerów, o istnieniu potrzeby łatwo dostępnej, dogłębnej informacji technologicznej dotyczącej naszych produktów oraz technologii branżowych” – powiedział Joe Staples, prezes marketingu Interactive Intelligence. – „Blog oferuje możliwość dwustronnej komunikacji, wymiany doświadczeń oraz rozwoju umiejętności poprzez wykorzystanie wiedzy innych użytkowników.”

Blog dostępny pod adresem: http://blog.inin.com/tech[/mv]

 

Słownik
1. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Przyszłość biznesu w cieniu AI Act 

Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest gorącym tematem rozpalającym wyobraźnię ludzi. Nastolatkowie bawią się czatem GPT lub wymyślają kolejne produkcje od Pixara. Pracownicy drżą, zastanawiając się, kiedy ich obowiązki przejmie program. Gdzie jest granica? Taką czerwoną linię postanowiła postawić Unia Europejska, tworząc AI Act. Zobaczmy jak nowe prawo europejskie, wpłynie na przyszłość sztucznej inteligencji w biznesie.