Firma Alcatel-Lucent poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowego pakietu rozwiązań komunikacyjnych. Nowy pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch wzbogaca multimedialną komunikację z udziałem wielu osób i różnorodnych urządzeń, przekształcając ją w nowoczesne narzędzie biznesowe.
[mv]Pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch został opracowany z wykorzystaniem architektury platformy komunikacyjnej, zaprezentowanej jesienią ubiegłego roku. Wykorzystuje on serwery Genesys SIP i OmniPCX Enterprise firmy Alcatel-Lucent, aby zapewnić konwergentną i otwartą architekturę, która obsługuje rozmowy multimedialne z udziałem wielu osób i urządzeń (telefony biurkowe, smartfony, komórki czy laptopy).
Rozwiązanie Alcatel-Lucent OpenTouch, dzięki intuicyjnej obsłudze, podobnej do tej w smartfonach, pozwala przedsiębiorstwom na inteligentne zarządzanie rozmowami, poprzez umożliwienie użytkownikom bezproblemowego przełączania się pomiędzy urządzeniami i mediami. Jednocześnie zapewniona jest stała interakcja z odpowiednimi pracownikami i zachowanie kontekstu. W efekcie przedsiębiorstwa zyskują konkretną i efektywną komunikację, która pozwala optymalnie wykorzystać posiadane zasoby i ograniczyć koszty operacyjne.
Rozwiązanie OpenTouch zapewnia otwarte podejście, które wykorzystuje wieloletnie doświadczenie i wiedzę specjalistyczną firmy Alcatel-Lucent w zakresie komunikacji w przedsiębiorstwie i obsługi klienta. Pracownicy i klienci mogą bezpośrednio posługiwać się w komunikacji multimediami za pośrednictwem różnorodnych urządzeń oraz nawiązywać interaktywne połączenia konferencyjne z udziałem wielu osób.
Nowy pakiet obejmuje kompletne rozwiązanie dla przedsiębiorstw średniej wielkości — Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, które można zainstalować w siedzibie firmy bądź korzystać z usług w modelu hostingu. Aktualna wersja, obsługująca maksymalnie 1500 użytkowników lub 3000 urządzeń, będzie dostępna od czerwca br.
Dla klientów korzystających z serwera komunikacyjnego Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise (OXE) jest przeznaczony pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch Multimedia Services. Rozszerza on możliwości dotychczasowego rozwiązania o obsługę wielostronnych i multimedialnych interakcji. Takie podejście oferuje zupełnie nowe możliwości funkcjonalne. Rozwiązanie również będzie dostępne od czerwca.
Alcatel-Lucent OpenTouch Federation Services umożliwia konsolidację SIP trunkingu oraz planów numeracyjnych w środowisku wykorzystującym centrale wielu producentów. Dodatkowo zapewnia optymalizację kosztów połączeń z telefonów komórkowych dzięki mechanizmowi wyszukiwania drogi połączenia według najniższych stawek. Pakiet będzie w sprzedaży w tym roku.
Poza wsparciem dla wielu urządzeń w otwartym środowisku, nowy pakiet rozwiązań OpenTouch zapewnia obsługę nowatorskiego stacjonarnego smartfonu Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone, który wzbogaca komunikację i zwiększa produktywność w pracy. Produkt trafi do sprzedaży i będzie promowany poprzez różnorodne platformy komunikacji.
Źródło: Media2.pl[/mv]