Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Nowa usługa Novem – program partnerski call center

Firma Novem rozszerzyła ofertę o nową usługę – program partnerski rozliczany za sprzedaż w call center[1]. Oprócz kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym w internecie, Novem oferuje teraz reklamodawcom kompleksową obsługę w zakresie pozyskania klienta w sieci, zakończoną zakupem produktu.

[mv]Novem zajmuje się zarządzaniem całym procesem. Firma nie tylko przygotowuje strategię działań i prowadzi kampanie reklamowe w internecie, ale i udostępnia usługi telefonicznej obsługi klienta. Celem działań promocyjnych prowadzonych w sieci jest pozyskanie zdefiniowanych leadów np. informacji kontaktowych pozostawionych przez klienta zainteresowanego zakupem danego produktu. Leady przekazywane są następnie do call center, które finalizuje sprzedaż.

Współpracując z Novem, reklamodawcy zyskują nowy kanał sprzedaży, umożliwiający im zdobycie kolejnych klientów. Co więcej minimalizują ryzyko poniesienia kosztów związanych z dotarciem do odbiorców, ponieważ odpowiedzialność za pozyskanie leada i zamknięcie go sprzedażą spoczywa po stronie Novem.

Unikatowość nowej usługi Novem polega na połączeniu kompetencji w zakresie reklamy efektywnościowej i call center. Firma dysponuje siecią wydawców zrzeszającą kilkadziesiąt tysięcy witryn internetowych, w tym specjalistycznych i niszowych, docierających do bardzo wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Dzięki temu ma dostęp do osób ściśle zainteresowanych daną tematyką, czyli potencjalnych klientów reklamodawcy. Kampania reklamowa prowadzona w precyzyjnie dobranych serwisach ma znacznie wyższy współczynnik konwersji. Dzięki temu, leady uzyskane dzięki działaniom efektywnościowym i przekazane do call center, pozwalają na efektywniejsze pozyskanie klientów.

Nowa usługa Novem jest adresowana przede wszystkim do dużych firm, które kierują ofertę do odbiorcy masowego i realizują sprzedaż w modelu B2C[2].

Źródło: Media2.pl[/mv]

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. B2C. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami a osobami fizycznymi. Wymiana występuję od firmy do osoby fizycznej.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Nawigacja rozmowy, czyli rzecz o skryptach sprzedażowych (i nie tylko) w call center

Czasem odnieść można wrażenie, że call center ze swoimi scenariuszami i schematami rozmów zatrzymało się kilka lat temu i do dzisiaj nie wie w którym kierunku ma iść. Jedni wymagają, aby rozmowy przeprowadzane przez telemarketerów były dokładnym odzwierciedleniem zapisu tekstowego. Inni chcą uwolnienia od schematów i stawiają na wiedzę i umiejętności telemarketerów. A jeszcze inni opracowują mapy, według których konsultanci prowadzą rozmowy.
Czytaj więcej

Jak skutecznie zaplanować sprzedaż w firmie?

Początek roku to najlepszy moment na stworzenie przemyślanej strategii sprzedaży na kolejne miesiące. Właściwie opracowana i wdrożona jest głównym warunkiem założonego rozwoju i wzrostu firmy. Dlaczego warto posiadać strategię sprzedaży? Wyjaśnia ekspert.
Czytaj więcej

Skuteczny handlowiec lubi swoich klientów

To, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy handlowiec wzbudzi jego zaufanie, a kontakt z nim okaże się przyjemny. Profesjonalny sprzedawca powinien dysponować odpowiednimi umiejętnościami, doświadczeniem, ale także cechami osobowości, które ułatwią mu pracę z klientem.