Firma Novem rozszerzyła ofertę o nową usługę – program partnerski rozliczany za sprzedaż w call center[1]. Oprócz kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym w internecie, Novem oferuje teraz reklamodawcom kompleksową obsługę w zakresie pozyskania klienta w sieci, zakończoną zakupem produktu.
[mv]Novem zajmuje się zarządzaniem całym procesem. Firma nie tylko przygotowuje strategię działań i prowadzi kampanie reklamowe w internecie, ale i udostępnia usługi telefonicznej obsługi klienta. Celem działań promocyjnych prowadzonych w sieci jest pozyskanie zdefiniowanych leadów np. informacji kontaktowych pozostawionych przez klienta zainteresowanego zakupem danego produktu. Leady przekazywane są następnie do call center, które finalizuje sprzedaż.Współpracując z Novem, reklamodawcy zyskują nowy kanał sprzedaży, umożliwiający im zdobycie kolejnych klientów. Co więcej minimalizują ryzyko poniesienia kosztów związanych z dotarciem do odbiorców, ponieważ odpowiedzialność za pozyskanie leada i zamknięcie go sprzedażą spoczywa po stronie Novem.
Unikatowość nowej usługi Novem polega na połączeniu kompetencji w zakresie reklamy efektywnościowej i call center. Firma dysponuje siecią wydawców zrzeszającą kilkadziesiąt tysięcy witryn internetowych, w tym specjalistycznych i niszowych, docierających do bardzo wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Dzięki temu ma dostęp do osób ściśle zainteresowanych daną tematyką, czyli potencjalnych klientów reklamodawcy. Kampania reklamowa prowadzona w precyzyjnie dobranych serwisach ma znacznie wyższy współczynnik konwersji. Dzięki temu, leady uzyskane dzięki działaniom efektywnościowym i przekazane do call center, pozwalają na efektywniejsze pozyskanie klientów.
Nowa usługa Novem jest adresowana przede wszystkim do dużych firm, które kierują ofertę do odbiorcy masowego i realizują sprzedaż w modelu B2C[2].
Źródło: Media2.pl[/mv]