SelfBot nowa usługa Stanusch Technologies

Stanusch Technologies wprowadził nową usługę SelfBota. W ramach oferty klienci mogą samodzielnie stworzyć własnego asystenta strony internetowej. Dzięki temu firmy mogą korzystać z wirtualnego doradcy w wersji ekonomicznej. Koszt rozwiązania to 99 zł miesięcznie.

[mv]W zakresie usługi SelfBot Stanusch Technologies oferuje podstawową wersję wirtualnego doradcy wyposażoną w 1,5 miliona faktów wiedzy ogólnej, silnik przetwarzania języka naturalnego, obsługujący zapytania w języku naturalnym, ortografię, syntaktykę i semantykę oraz hosting rozwiązania. Do SelfBota użytkownik może wprowadzić łącznie 100 własnych faktów dotyczących np. firmy i produktów. Ponadto ma możliwość nadania mu indywidualnych cech osobowości (imię, wiek, wygląd, itp.). Stanusch Technologies zapewnia również syntezę dźwięku oraz dostarcza skrypty do integracji ze stroną WWW i służy wsparciem technicznym.

 

„SelfBot jest profesjonalistą. Fachowo prezentuje ofertę firmy, jest inteligentny i potrafi udzielić precyzyjnej odpowiedzi na pytania zadane przez klienta. Jest ekonomicznym pracownikiem działu obsługi klienta, który ma zawsze dobry humor, chętnie służy pomocą i jest w pełni dyspozycyjny. SelfBot pracuje 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Dla swoich klientów jest dostępny natychmiast, bez kolejki, czy konieczności oczekiwania na połączenie z call center[1]” – podkreśla Maciej Stanusch, prezes Stanusch Technologies.

W celu uruchomienia własnego Selfbota wystarczy by klient zarejestrował się na www http://www.selfbot.pl/ i zaakceptował warunki umowy, wybrał wizerunek wirtualnej postaci, ustalił jej miejsce na swoim serwisie internetowym i wprowadził potrzebne fakty. Stanusch Technologies gwarantuje uruchomienie usługi w ciągu dwóch dni roboczych.

SelfBot działa we wszystkich systemach komputerowych i najpopularniejszych przeglądarkach obsługujących opcję Flash. Użytkownik może za pomocą panelu administracyjnego edytować i wprowadzać nowe fakty przez cały okres trwania umowy.[/mv]

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *