Telbridge ponownie w Toruniu

Po trzymiesięcznej przerwie kielecka spółka Telbridge ponownie otworzyła swoje call center w Toruniu.

Po trzymiesięcznej przerwie kielecka spółka Telbridge ponownie otworzyła swoje call center[1] w Toruniu.

Outsourcingowe call center Telbridge, które posiada swoje oddziały w Warszawie, Kielcach, Częstochowie i Radomiu otworzyła ponownie swoje call center w Toruniu. Ponownie, bo poprzednie – przejęte w ubiegłym roku od spółki Multi Channel Marketing Group – musiało opuścić zajmowany lokal w Domu Słowa przy klasztorze Redemptorystów.

W grudniu wypowiedzieli im umowę najmu ze skutkiem natychmiastowym i pracownicy mieli tydzień żeby się wynieść. – piszą w serwisach społecznościowych konsultanci telefoniczni.

Aktualnie spółka prowadzi kampanię rekrutacyjną w serwisach internetowych na stanowiska telemarketera i specjalisty ds. IT. Spółka podkreśla w reklamach posiadanie nowej siedziby oraz powstałych w związku z tym nowych możliwościach.

Nie znamy jednak dalszych planów rozwoju kolejnego oddziału spółki w tym mieście. Niemniej jednak musi ono liczyć się z konkurencją ze strony działającego już w Toruniu call center Cyfrowego Polsatu, CTDP, Contact Center[2].

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *