Grupa Żywiec uruchamia Centrum Obsługi Klienta w Katowicach

Jesteście młodzi, ambitni, przebojowi i szukacie pracy? 250 osób zatrudni Grupa Żywiec (producent m.in. piw i napojów gazowanych), która we wrześniu otwiera w Katowicach Centrum Obsługi Klienta. Rekrutacja już ruszyła.

W środę przedstawiciele Grupy poinformowali o uruchomieniu COK, które za ponad 10 mln złotych powstanie przy Drogowej Trasie Średnicowej (ul. Chorzowska) – w biurowcu Katowice Business Point. Centrum będzie call center obsługującym około 80 tysięcy sklepów zlokalizowanych na terenie całej Polski.

– Będzie odpowiedzialne za sprzedaż naszych produktów kanałami innymi niż sprzedaż bezpośrednia, czyli przez telefon czy drogą elektroniczną. A także za reklamę, doradztwo, czy serwis logistyczny – tłumaczył Mariusz Borowiak, członek zarządu i dyrektor do spraw sprzedaży i dystrybucji Grupy Żywiec.

COK jest dla Żywca inwestycją doświadczalną. Dotąd w grupie funkcjonowały centra obsługi klienta, ale niewielkie, przy większości z 260 oddziałów grupy. Katowickie centrum będzie instytucją centralną dla wszystkich marek grupy (Żywiec, Tatra i Brackie).

– Przez trzy, cztery lata, podobnych centrów nie zamierzamy uruchamiać – zapowiada Borowiak.

Z powstania COK cieszy się prezydent Katowic Piotr Uszok. – Doceniono potencjał miasta i metropolii Silesia. Walczyliśmy o tę inwestycję, a walka łatwa nie była – mówił. O uruchomienie COK na swoim terenie zabiegało bowiem 20 polskich miast.

Za wyborem Katowic miały przemówić między innymi dobre zaplecze intelektualne w regionie – kilkanaście uczelni wyższych oraz infrastruktura drogowa.

– Łatwość pozyskania wykwalifikowanych pracowników to, że Katowice mają dostęp do trzech lotnisk oraz infrastruktura teleinformatyczna, jedna z najlepszych w kraju. A także niskie koszty związane z uruchomieniem COK zaproponowane przez dewelopera i łatwy dojazd do siedziby COK – wyliczał zalety stolicy aglomeracji Borowiak. Chwalił też zaangażowanie i współpracę z katowickim magistratem. Nie bez znaczenia był fakt, że w województwie śląskim grupa ma już całkiem niezłe zaplecze. Jest tu Arcyksiążęcy Browar w Żywcu, Bracki Browar Zamkowy w Cieszynie, centrum finansowo – księgowe w Bielsku – Białej, największe w kraju centrum dystrybucji w Mysłowicach, jest też największa liczba piwiarni Warki, których mamy aż 20. Do tego dobra marka produktów Żywca w naszym regionie.

Oficjalne otwarcie Centrum zaplanowane jest na wrzesień tego roku. Tymczasem już ruszyła rekrutacja pracowników.

W całej Polsce Żywiec zatrudnia już 5500 osób, na różnych stanowiskach, ale tylko do COK potrzeba około 250 osób.

Z pomocą ruszyły urzędy pracy, które przeglądają rejestry bezrobotnych. Informacji o zatrudnieniu można też szukać na własną rękę na stronie internetowej www.grupazywiec.pl w zakładce “kariera”.

Firma nie jest jedyną, która na lokalizację swojego call center wybrała Katowice. Takie ma tu już od trzech lat towarzystwo ubezpieczeniowe Link 4.

Źródło: naszemiasto.pl[/mv]

 

Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.