Nowa odsłona programu Datery

Nowy poziom współpracy partnerskiej i nowy produkt dla małych firm to najważniejsze zmiany w programie partnerskim, oferującej zaawansowane technologicznie rozwiązania telekomunikacyjne, firmy DATERA.

Program partnerski DATERA kierowany jest do integra[mv]torów rozwiązań telekomunikacyjnych, instalatorów central telefonicznych oraz dystrybutorów urządzeń VoIP[1], którzy chcą wzbogacić swoją ofertę o nowoczesny, wielokrotnie nagradzany za innowacyjność i niezawodność serwer telekomunikacyjny DATERA Call-eX oraz – co jest nowością w programie – jego mniejszą wersję DATERA Mini-eX, obsługującą do 50 użytkowników.

 

– Nasi obecni partnerzy są zadowoleni z nowego produktu w ofercie, przede wszystkim dlatego, że do niedawna tak zaawansowane systemy, ze względu na ich cenę, były dostępne tylko dla większych podmiotów. Teraz, mając w ofercie DATERA Mini-eX, który jest dopasowany do potrzeb najmniejszych firm pod względem funkcjonalności i ceny, będą mogli pozyskać grupę nowych klientów i, co za tym idzie, zwiększyć zyski ze sprzedaży – wyjaśnia Laura Pustkowska, odpowiedzialna w DATERA za program partnerski. – Jesteśmy przekonani, że dzięki tej nowości w ofercie pozyskamy kolejnych partnerów, a wśród nich również sklepy internetowe.

 

Odpowiadając na zainteresowanie zgłaszane przez resellerów, DATERA stworzyła nowy poziom współpracy partnerskiej. Obecnie partnerzy mogą wybrać jeden z następujących poziomów współpracy:

• Afiliowany Partner Handlowy (nowy) – promuje ofertę DATERA, proponuje ją swoim klientom, a następnie „przekazuje” zainteresowanego produktami DATERA spółce. Za jego obsługę od początku do końca odpowiada DATERA. Na tym poziomie od partnera nie jest wymagana specjalistyczna wiedza o systemach telekomunikacyjnych. W tej roli dobrze będą się sprawdzały sklepy internetowe oraz firmy, dla których podstawą działalności nie jest sprzedaż central telefonicznych, ale rozwiązań pokrewnych lub komplementarnych, a ich klienci oczekują kompleksowej obsługi – również doradztwa w zakresie serwerów telekomunikacyjnych.

• Autoryzowany Partner Handlowy – pozyskuje klientów, przygotowuje oferty i negocjuje warunki ich realizacji. Za wdrożenie i serwis odpowiada DATERA. Na tym poziomie spółka oczekuje od partnera doświadczenia w sprzedaży central telefonicznych oraz znajomości serwerów DATERA.

• Certyfikowany Partner Handlowo-Techniczny – gwarantuje najwyższy poziomu zaangażowania. Partner pozyskuje klientów, świadczy wsparcie przed- i posprzedażowe, wdraża i serwisuje systemy. Aby uzyskać certyfikację, trzeba odbyć szkolenia realizowane przez DATERA oraz zdać egzamin z umiejętności obsługi serwera. Dzięki temu DATERA zyskuje pewność, że klienci obsługiwani są na najwyższym poziomie przez sprawdzonych fachowców.

 

Co zyskują firmy, które decydują się na udział w programie partnerskim DATERA?

 

– Poszukiwaliśmy IP PBX[2], który będzie się wyróżniał na rynku, dzięki czemu nasza oferta stanie się wyjątkowa i konkurencyjna. Obsługujemy firmy, które od rozwiązań telekomunikacyjnych oczekują czegoś więcej niż tylko zwykłego wykonywania połączeń i korzystania z podstawowych usług. DATERA gwarantuje nam możliwość dostarczenia klientom rozwiązań najwyższej klasy. Cieszy nas również, że możemy mieć swój wkład w rozwój produktu. Nowe wersje systemu uwzględniają nasze propozycje. Taka forma interakcji stanowi dla nas idealny model współpracy – podkreśla Adrian Pysz, współwłaściciel Webteam z Dąbrowy Górniczej.

 

Z kolei Paweł Buczkowski z firmy APS z Warszawy, która jeszcze niedawno w ofercie miała tylko centrale i serwery takich producentów jak: Platan, Slican i Panasonic, dodaje:

– Zapotrzebowanie na nowoczesne serwery zarówno hybrydowe, jak i pure IP rośnie, dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę o DATERA Call-eX. Sprawdziliśmy funkcjonowanie systemu i jego możliwości, a jego niezawodność potwierdziły bardzo dobre referencje. Ofertą serwera DATERA szybko zainteresowali się instalatorzy, z którymi współpracujemy.

 

Wśród czynników, które decydują o podjęciu współpracy z DATERA, obok samego produktu i dostępu do telekomunikacyjnego know-how, partnerzy najczęściej wymieniają: elastyczne warunki rozliczeń, dostęp do gotowych materiałów marketingowych (broszur, dokumentacji, prezentacji, referencji itp.), a także fachową pomoc serwisową. Pojawiają się również całkiem unikatowe powody, które przekonują partnerów do współpracy. Wymienia je Tomasz Owczarek, dyrektor ds. sprzedaży VoiPoint:

– Wybraliśmy serwery DATERA Call-eX, ponieważ wspierają kodek głosowy HD, co w połączeniu z telefonami Yealinka, które sprzedajemy, daje niesamowitą jakość połączenia, czystość przesyłanego głosu. Zależy nam na oferowaniu najlepszych narzędzi do komunikacji IP, a to wprost idealne połączenie.

 

Istotnym argumentem dla partnerów, którzy mają już w swojej ofercie serwer DATERA Call-eX, jest fakt, że jakość system potwierdzają jego dotychczasowe wdrożenia. Obsługuje całość ruchu telefonicznego między innymi w Masterlease, jednej z największych firm leasingowych w Polsce. Starszy brat systemu Call-eX, DATERA Carrier-eX, z powodzeniem sprawdza się w obsłudze największego operatora telefonii VoIP w Polsce – FreecoNet, a od niedawna także w sieci VECTRA Biznes.

 

– DATERA Call-eX to jedno z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych dostępnych w Polsce. Jednym z głównych czynników, który przekonuje klientów do korzystania z tego serwera, są jego rozbudowane funkcjonalności i wysoki poziom serwisu, świadczonego przez nas i naszych certyfikowanych partnerów. Ważna jest też prosta obsługa systemu po wdrożeniu. Jest na tyle intuicyjna, że nie wymaga specjalistycznej wiedzy telekomunikacyjnej. Doceniają to nasi klienci, którzy dzięki temu mogą więcej zasobów poświęcić na rozwój biznesu – komentuje Marcin Krasowski, wiceprezes DATERA. [/mv]

Słownik
1. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
2. PBX. z angielskiego Private Branch Exchange, centrala abonencka – to centrala telefoniczna będąca własnością i zarządzana przez użytkownika, zwykle…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *