Warszawska spółka Contact Center[1] zajęła I miejsce w 16 edycji rankingu „Book of Lists” wydawanego przez redakcję anglojęzycznego tygodnika „Warsaw Business Journal”.
[mv]Drugi rok z rzędu Contact Center zajmuje najwyższą pozycję w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Ranking został stworzony w oparciu o przychody z marketingu bezpośredniego. „Przyjmujemy to wyróżnienie z dużą satysfakcją, tym większą, że jesteśmy na pierwszym miejscu kolejny rok z rzędu. Certyfikat Book of Lists 2011 potwierdza dobre wyniki naszej spółki i jej bardzo wysoką pozycję w branży marketingu bezpośredniego” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.
W 2010 r. całkowite przychody Contact Center sp. z o.o. wyniosły 276 mln zł i były najwyższe w 11-letniej historii firmy. W ubiegłym roku firma zwiększyła liczbę stanowisk call center[2] oraz liczbę centrów outsourcingowych – obecnie ma ponad 2500 w pełni wyposażonych stanowisk i ponad 150 stanowisk zdalnych, świadczy usługi w 17 miastach w Polsce.
Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów polskiej gospodarki. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach. Listy zawierają informacje na temat profilu działalności, klientów, dotychczasowy osiągnięć oraz usług, które dana firma oferuje.[/mv]