Bezpieczeństwo w call contact center

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Sebastian Kowalicki, dyrektor IT Voice Contact Center[1], oraz Małgorzata Brańska, kierownik ds. audytów i szkoleń Netii, wygłosili wspólnie prelekcję o bezpieczeństwie danych na konferencji „Call contact center – Bądźmy w kontakcie” organizowaną przez „Computerworld”. To jedna z najważniejszych imprez branży telemarketingu. Patronem medialnym był również nasz serwis CallCenterNews.pl.

[mv]Specyfika danych w call center[2] oraz metody i narzędzia ich zabezpieczania – na tych tematach skupił się Sebastian Kowalicki w swojej części wystąpienia. Małgorzata Brańska opowiadała zaś o przeprowadzanych przez siebie audytach bezpieczeństwa informacji w spółkach call center.

Wspólne wystąpienie w bloku eksperckim nie było przypadkowe – obie spółki współpracują od lipca 2010 r., a Voice Contact Center uzyskał pozytywną ocenę w audycie bezpieczeństwa Netii.

– Ochrona danych to jeden z najważniejszych obszarów w contact center. Zależało nam, by zwrócić uwagę na tę kwestię, która jest często niedoceniana. A także by pokazać, że proces audytowania nie jest czymś strasznym – wyjaśnia Sebastian Kowalicki.

V edycja konferencji „Call contact center – Bądźmy w kontakcie” odbyła się 9-10 marca w hotelu Marriott w Warszawie. To najbardziej znana impreza dla managerów i profesjonalistów branży telemarketingu z całej Polski.

Konferencja została zorganizowana we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, którego Voice Contact Center jest członkiem.

Prezentacja do pobrania:

http://www.callcenternews.pl/wp-content/uploads/2011/03/voicecc_callcenter2011.pdf

[/mv]

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *