Sebastian Kowalicki, dyrektor IT Voice Contact Center[1], oraz Małgorzata Brańska, kierownik ds. audytów i szkoleń Netii, wygłosili wspólnie prelekcję o bezpieczeństwie danych na konferencji „Call contact center – Bądźmy w kontakcie” organizowaną przez „Computerworld”. To jedna z najważniejszych imprez branży telemarketingu. Patronem medialnym był również nasz serwis CallCenterNews.pl.
[mv]Specyfika danych w call center[2] oraz metody i narzędzia ich zabezpieczania – na tych tematach skupił się Sebastian Kowalicki w swojej części wystąpienia. Małgorzata Brańska opowiadała zaś o przeprowadzanych przez siebie audytach bezpieczeństwa informacji w spółkach call center.Wspólne wystąpienie w bloku eksperckim nie było przypadkowe – obie spółki współpracują od lipca 2010 r., a Voice Contact Center uzyskał pozytywną ocenę w audycie bezpieczeństwa Netii.
– Ochrona danych to jeden z najważniejszych obszarów w contact center. Zależało nam, by zwrócić uwagę na tę kwestię, która jest często niedoceniana. A także by pokazać, że proces audytowania nie jest czymś strasznym – wyjaśnia Sebastian Kowalicki.
V edycja konferencji „Call contact center – Bądźmy w kontakcie” odbyła się 9-10 marca w hotelu Marriott w Warszawie. To najbardziej znana impreza dla managerów i profesjonalistów branży telemarketingu z całej Polski.
Konferencja została zorganizowana we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, którego Voice Contact Center jest członkiem.
Prezentacja do pobrania:
http://www.callcenternews.pl/wp-content/uploads/2011/03/voicecc_callcenter2011.pdf
[/mv]
