Grzegorz Osiński objął funkcję dyrektora Contact Center[1] spółki Databroker. Będzie odpowiedzialny za działania operacyjne, rozwój i controling finansowy strategicznego obszaru działalność firmy. Nominacja służy dalszemu podnoszeniu jakości obsługi klientów oraz efektywności prowadzonych projektów przez firmę.
[mv]Grzegorz Osiński jest związany z rynkiem usług marketingu bezpośredniego i obsługi klienta od 2003 roku. Początkowo w Arterii, a następnie jako dyrektor zarządzający w Go Big Business Solutions. Od 2008 roku zatrudniony w Databroker. Od marca 2011 roku pełni funkcję dyrektora Contact Center.
Tendencje jakie obserwujemy na rynku to coraz większa integracja contact center z Internetem, wspieranie projektów sprzedażowych dodatkowymi kanałami dotarcia do klienta oraz postępująca integracja contact center z usługami typu back office[2]. Dlatego przyszłość w naszej branży należy do firm, które sprostają wyzwaniom obsługi całych procesów sprzedaży i zaoferują najwyższej jakości usługi outsourcingowe – komentuje nominację Maciej Okninski, prezes zarządu Databroker.
Zadania jakie stawiamy przed nowym dyrektorem CC to przede wszystkim podniesienie jakości obsługi klienta oraz większa integracja posiadanych zasobów. Zamierzamy to osiągnąć kładąc większy nacisk na szkolenia konsultantów, rekrutację i bardziej efektywne jakościowo zarządzanie projektami w modelu zintegrowanym.
Źródło: Marketing przy kawie[/mv]