Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest potrzebny na zidentyfikowanie przyczyny awarii, rozwiązanie problemu i przywrócenie usługi do pełnej funkcjonalności.

MTRS jest kluczowym wskaźnikiem wydajności dla usług i systemów, które są krytyczne dla biznesu lub dla klientów. Im krótszy czas przywracania usługi, tym mniejsze ryzyko utraty przychodów, a tym samym większa wydajność przedsiębiorstwa oraz zadowolenie klientów. Dlatego MTRS jest jednym z ważniejszych wskaźników wydajności, którego monitorowanie jest istotne dla przedsiębiorstw i organizacji, aby zapewnić jak najwyższą dostępność usług i systemów.

Wind Mobile ogłasza program wymiany halodzwonków

Podczas Mobile Word Congress 2011 – największej imprezy branży mobilnej na świecie – Wind Mobile zainicjował program wymiany platform obsługujących usługę halodzwonki wśród europejskich operatorów. [mv]

– Dobrze prowadzona usługa halodzwonki może przynieść operatorowi dodatkowe przychody w wysokości kilkudziesięciu milionów euro rocznie. Dotychczas sukces komercyjny tej usługi odnotowali operatorzy w Korei Południowej, Indiach czy Chinach. Nasza firma pokazała, że halodzwonki oparte na najnowszej technologii i profesjonalnym zarządzaniu mogą również w Europie być lukratywnym biznesem. Podczas Mobile Word Congress zainicjowaliśmy rozmowy z partnerami działającymi w Europie oraz na świecie, i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość tej linii biznesu Wind Mobile. Mając na koncie trzy największe wdrożenia halodzwonków w Europie oferujemy uczestnikom nowego programu unikalne know-how i w efekcie wartość biznesową – mówi Igor Bokun, prezes zarządu Wind Mobile.

Spółka Wind Mobile już dwukrotnie z sukcesem przeprowadziła wymianę platformy firmy Comverse na własną technologię. W obu przypadkach klienci po wdrożeniu technologii Wind Mobile i zaangażowaniu zespołu VAS Force uzyskali znaczący wzrost przychodów osiągając pozycję europejskich liderów w usłudze halodzwonki (ringback tones). Te unikalne w skali Europy doświadczenia pozwoliły na opracowanie programu wymiany platform ringback tones u kolejnych operatorów mobilnych. Proponowany przez Wind Mobile model współpracy oparty o rozliczenie zależne od sukcesu redukuje ryzyko operatora dając jednocześnie znaczący potencjał uzyskania dodatkowych przychodów.

Halodzwonek (rinback tone) to usługa, która umożliwia zastąpienie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie innym, dowolnym dźwiękiem – muzycznym hitem, nagraniem, śmiesznym gagiem, firmowym sygnałem czy powitaniem głosowym. Abonenci mogą aktywować i zarządzać spersonalizowanymi usługami poprzez intuicyjny portal internetowy, SMS-y, WAP i system głosowy IVR[1].

Źródło: Wind Mobile/media2.pl[/mv]

 

Słownik
1. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain

Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). Jest ona dostępna na międzynarodowej platformie HUAWEI CLOUD, dzięki czemu globalne przedsiębiorstwa i deweloperzy mogą szybko i przy minimalnych kosztach tworzyć, wdrażać i zarządzać aplikacjami opartymi na technologii blockchain.
Czytaj więcej

Mentoring dla startupów technologicznych

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles, zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”.