Podczas Mobile Word Congress 2011 – największej imprezy branży mobilnej na świecie – Wind Mobile zainicjował program wymiany platform obsługujących usługę halodzwonki wśród europejskich operatorów. [mv]
– Dobrze prowadzona usługa halodzwonki może przynieść operatorowi dodatkowe przychody w wysokości kilkudziesięciu milionów euro rocznie. Dotychczas sukces komercyjny tej usługi odnotowali operatorzy w Korei Południowej, Indiach czy Chinach. Nasza firma pokazała, że halodzwonki oparte na najnowszej technologii i profesjonalnym zarządzaniu mogą również w Europie być lukratywnym biznesem. Podczas Mobile Word Congress zainicjowaliśmy rozmowy z partnerami działającymi w Europie oraz na świecie, i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość tej linii biznesu Wind Mobile. Mając na koncie trzy największe wdrożenia halodzwonków w Europie oferujemy uczestnikom nowego programu unikalne know-how i w efekcie wartość biznesową – mówi Igor Bokun, prezes zarządu Wind Mobile.
Spółka Wind Mobile już dwukrotnie z sukcesem przeprowadziła wymianę platformy firmy Comverse na własną technologię. W obu przypadkach klienci po wdrożeniu technologii Wind Mobile i zaangażowaniu zespołu VAS Force uzyskali znaczący wzrost przychodów osiągając pozycję europejskich liderów w usłudze halodzwonki (ringback tones). Te unikalne w skali Europy doświadczenia pozwoliły na opracowanie programu wymiany platform ringback tones u kolejnych operatorów mobilnych. Proponowany przez Wind Mobile model współpracy oparty o rozliczenie zależne od sukcesu redukuje ryzyko operatora dając jednocześnie znaczący potencjał uzyskania dodatkowych przychodów.
Halodzwonek (rinback tone) to usługa, która umożliwia zastąpienie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie innym, dowolnym dźwiękiem – muzycznym hitem, nagraniem, śmiesznym gagiem, firmowym sygnałem czy powitaniem głosowym. Abonenci mogą aktywować i zarządzać spersonalizowanymi usługami poprzez intuicyjny portal internetowy, SMS-y, WAP i system głosowy IVR[1].
Źródło: Wind Mobile/media2.pl[/mv]