Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

WFO

(inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności pracowników i procesów obsługi klienta. W skład tego podejścia wchodzą różne narzędzia i technologie, które pozwalają na zwiększenie produktywności i efektywności pracy w call center.

Głównymi składnikami Workforce Optimisation są:

  1. Planowanie pracy - proces przydzielania zadań i planowania grafiku pracy dla pracowników contact center w oparciu o zapotrzebowanie na obsługę klienta.
  2. Zarządzanie wydajnością - narzędzia, które pozwalają na ocenę wydajności pracowników i wdrożenie działań naprawczych, aby zwiększyć ich produktywność.
  3. Zarządzanie szkoleniami - planowanie i wdrażanie szkoleń i szkoleń doskonalących dla pracowników contact center, które pozwalają na rozwijanie umiejętności i wiedzy.
  4. Optymalizacja jakości - narzędzia i procesy, które pozwalają na monitorowanie i ocenę jakości obsługi klienta, a także wprowadzenie działań naprawczych, aby poprawić jakość obsługi.
  5. Analiza danych - narzędzia analityczne pozwalające na zbieranie i analizowanie danych związanych z pracą pracowników contact center, aby uzyskać informacje na temat efektywności pracy i identyfikować obszary wymagające poprawy.

Wdrożenie Workforce Optimisation w call center pozwala na zwiększenie wydajności pracy pracowników, poprawę jakości obsługi klienta, zmniejszenie kosztów i zwiększenie lojalności klientów. Narzędzia i technologie wykorzystywane w ramach Workforce Optimisation pozwalają na zoptymalizowanie procesów i wykorzystanie w pełni potencjału zasobów ludzkich, co wpływa na zwiększenie efektywności całego contact center.

Certyfikat Zielona Marka dla firmy VoIPoint

Firma VoIPoint, największy w Polsce dostawca urządzeń do telefonii internetowej, otrzymała certyfikat „Zielona Marka 2011” w kategorii Technologia za energooszczędne produkty VoIP[1] marki Yealink. Rozwiązania z oferty firmy zostały uznane jako przyjazne środowisku oraz człowiekowi. [mv]

Kapituła Konkursu Zielona Marka jednogłośnie przyznała w styczniu br. certyfikat firmie VoIPoint. Przy ocenie brano pod uwagę politykę firmy, portfolio produktów i usług pod kątem wsparcia dla przeciwdziałania negatywnym zmianom klimatu oraz wpływu własnej działalności na środowisko naturalne.

Biznesowe telefony marki Yealink, z oferty firmy VoIPoint, zapewniają znakomitą jakość dźwięku HD (High Definition), posiadają zaawansowane funkcje telefoniczne i współpracują z większością central IP (m.in. Avaya i Datera). Urządzenia posiadają w Polsce dwuletnią gwarancję door-to-door.

Ponadto, telefony marki Yealink zostały wdrożone do systemu Biura Zielonej Marki ze względu na generowane przez urządzenia oszczędności – energii oraz kosztów obsługi. Dodatkowo, zwrócono uwagę na kilkudziesięcio procentowe oszczędności na kosztach połączeń telefonicznych, które zapewnia nowa technologia.

Zielona Marka to niezależny certyfikat wyróżniający ekologiczne produkty. Podkreśla energooszczędne cechy i korzyści ekonomiczne wynikające bezpośrednio z wyboru produktów oznaczonych logo Zielonej Marki.[/mv]

Słownik
1. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Banki – ubezpieczyciele – fintechy – czyli Spotkanie Liderów Bankowości i Ubezpieczeń 2018

10-11 kwietnia 2018 roku, w Westin Warsaw Hotel odbyło się Spotkanie Liderów Bankowości i Ubezpieczeń, składające się z: XV Banking Forum, XI Insurance Forum oraz VII Wielkiej Gali Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. To prestiżowe wydarzenie stanowi miejsce wymiany wiedzy, doświadczeń i dyskusji o przyszłości rynku finansowego.