Ruszyły zgłoszenia do III edycji konkursu „Telemarketer Roku”

Najlepsi polscy telemarketerzy będą walczyli o tytuł Telemarketera Roku w pięciu kategoriach – jest to już trzecia edycja konkursu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, która potrwa do 30 kwietnia 2011 roku. Żeby przystąpić do niego wystarczy wypełnić formularz…

[mv]…dostępny na stronie www. smb.pl/telemarketer_roku oraz wysłać wraz z trzema nagraniami na adres info(at)smb.pl

Startujący telemarketerzy, podobnie jak w ubiegłym roku będą rywalizowali w pięciu kategoriach:

• Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;

• Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;

• Obsługa Klienta – rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;

• Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;

• Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.

Wstępną selekcję przeprowadzi jury składające się z osób reprezentujących środowisko branżowe. Nad przebiegiem konkursu będzie sprawowała opiekę rada programowa, której przewodniczącym jest Jacek Barankiewicz, szef grupy Call Center[1] przy SMB, prezes DataContact.

Konkurs podzielono na etapy. W pierwszym, którego wyniki zostaną opublikowane 1 czerwca uczestnicy będą oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Przy czym ten etap jest w pełni anonimowy. Wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Jury ocenia jedynie merytorykę rozmów. Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi podczas tegorocznej Gali rozdania nagród VI. edycji Konkursu Golden Arrow, największego wydarzenia w branży marketingu bezpośredniego, która odbędzie się tradycyjnie w drugiej połowie czerwca w warszawskiej Fabryce Trzciny.[/mv]

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *