Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

IVR sterowany przez API

Operator telefonii internetowej ipfon wprowadził nową usługę – IVR[1] API. Umożliwi ona użytkownikom ipfon budowanie własnych aplikacji wykorzystujących możliwości platformy ipfon.[mv]

IVR API to zestaw API pozwalający na sterowanie obsługą połączenia telefonicznego przez zewnętrzną aplikację. Aplikacja klienta może decydować o odebraniu połączenia, następnie może kierować do platformy ipfon żądanie wykonania odpowiednich czynności (np. pobranie DTMF, połączenie z danym numerem) i na podstawie zwracanych statusów wykonywać dalsze czynności.

Przy pomoc IVR API ipfon stworzył na przykład zegarynkę, która dostępna jest pod numerem 61 622 26 12.

– Największą zaletą IVR API jest jej elastyczność i nieograniczone możliwości jakie stwarza twórcom aplikacji. IVR API działa w chmurze (platformie) ipfon. IVR API może posłużyć przykładowo do stworzenia aplikacji obsługujących konkursy, quizy czy zamówienia.  – powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon.[/mv]

Słownik
1. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Połowa baz danych narażona na niepowołany dostęp

Kwestia bezpieczeństwa danych przetrzymywanych w chmurze to poważny problem coraz większej ilości przedsiębiorstw. Badanie Bitdefender wykazało, że tylko jedna na sześć firm szyfruje całość swoich danych. 85 procent ankietowanych dyrektorów ds. bezpieczeństwa obawia się luk w zabezpieczeniach jeśli chodzi o publiczne rozwiązania chmurowe.