Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Infolinia celników

W Cieszynie ruszyło dziś ogólnopolskie Centrum Informacyjne Służby Celnej. W Info SC, bo tak nazywa się jednostka, gdzie uzyskać można informacje na temat akcyzy, wysokości i cła, gier hazardowych czy loterii.

[mv]Pod specjalnym numerem telefonu oraz adresem e-mail dyżurują specjaliści, którzy podpowiedzą także jakie pamiątki można przywozić z zagranicy, aby podczas odprawy celnej nie narazić się na konfiskatę i odpowiedzialność karną.

Celne call center[1] już etapie testów było zasypywane pytaniami. Dziennie odbierano około 200 telefonów od osób, które mają problem z przepisami celnymi lub ich nie znają i chcą zasięgnąć informacji. Info SC, czyli Centrum Informacji Służby Celnej w Cieszynie to jedyne miejsce, które radzi i pomaga poruszać się w gąszczu przepisów celnych. Pomaga też baza przepisów i interpretacji redagowana przez celników. To istotne podstawy prawne przy udzielaniu informacji.

W ciągu miesiąca testów pracownicy infolinii odpowiedzieli na ponad 3 tys. pytań. Wiceminister finansów i szef Służby Celnej podkreśla, że cieszyńscy celnicy do obsługi klientów zostali specjalnie wybrani.

Łatwy dostęp do wiedzy na temat przepisów celnych może spowodować, że Polacy unikną problemów z powodu niezapłaconych podatków. W zeszłym roku dzięki Służbie Celnej odprowadzono do kasy państwa 83 mld zł należności. Infolinia ma zwiększyć tę skuteczność celników.

Źródło: TVP[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Polski klient: odpowiedź nawet w 1 godzinę

Polski klient e-commerce chce coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania. Oczekuje odpowiedzi nawet w ciągu godziny (25%), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej do 3h (50%). To pokazuje, że polski klient jest często bardziej cierpliwy niż klienci globalni, którzy dopuszczają zwykle oczekiwanie od 5 do 30 minut w zależności od kanału komunikacji.