Voice Contact Center[1] to wg Fundacji Świętego Mikołaja rzetelna firma z wysokiej klasy usługami. Została wybrana ze względu na doświadczenie Konsultantów. W lutym 2011 r. ruszyła wypłata pierwszej tury stypendiów dla zdolnej młodzieży z ubogich rodzin. To pierwszy etap programu stypendialnego „Solidarni”, prowadzonego przez Fundację Świętego Mikołaja, do którego uruchomienia przyczyniło się Voice Contact Center.[mv]– Konsultanci informowali dyrektorów szkół o programie stypendialnym oraz zachęcali do uczestnictwa w nim. To główna cześć tego etapu programu, który jest kluczowy z perspektywy powodzenia całości – mówi Sylwia Romańczak, dyrektor fundacji.
I zwraca uwagę na terminowość wykonywanych działań oraz wysoką jakość obsługi. – Chciałabym także podkreślić profesjonalizm samych Konsultantów. Zostali specjalnie wybrani do tego projektu ze względu na doświadczenie – dodaje dyr. Romańczak.
Pozyskanie zgłoszenia przy próbie kontaktu:
To właśnie bogate portfolio projektów adresowanych do szkół i rekomendacja jednego z aktualnych klientów firmy zdecydowały o wyborze Voice Contact Center. – Faktycznie, od momentu powstania firmy prowadzimy projekty, w których grupą docelową jest szkoła, jej dyrekcja lub nauczyciele – przyznaje Żaneta Lamparska, która koordynowała projekt dla Fundacji Świętego Mikołaja.
Voice Contact Center prowadziło projekt na warunkach stricte rynkowych. Podczas dziewiętnastu dni jego trwania 1,5 tys. szkół zadeklarowało udział w programie „Solidarni”. Prawie 50 proc. z nich zgodziło się już przy pierwszej rozmowie.
Na koniec roku 2010 Fundacja Świętego Mikołaja zgromadziła ponad 112 tys. złotych przeznaczone na stypendia. Więcej o programie na: www.solidarni.org.pl .
[/mv]![Postaw mi kawę na buycoffee.to](https://buycoffee.to/img/share-button-primary.png)