Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Contact Center Anytime, Anywhere

Contact center[1] SAP Business Communications Management on-demand zostanie udostępniony przez Comtrust podczas Konferencji Contact Center w dniach 8-9 marca 2011 roku. Uczestnicy konferencji będą mogli sprawdzić możliwości, jakie dla branży call center[2] daje umiejscowienie systemu „w chmurze”, jak w praktyce wygląda wirtualne contact center na żądanie oraz dowiedzieć się jakie są korzyści z SaaS[4] i CaaS.

[mv]Comtrust przygotuje specjalną instancję contact center SAP BCM on-demand pod kątem Konferencji, tak aby przybliżyć najnowsze trendy w branży, pokazać różnice pomiędzy SaaS i CaaS, gdyż oba te rozwiązania są od lat wykorzystywane przez klientów SAP na świecie. „Ci wszyscy, którzy będą chcieli poznać i przetestować narzędzia SAP on-demand będą mogli usiąść przed monitorem komputera i „wejść” do wirtualnego contact center umiejscowionego w chmurze – powiedziała Joanna Pytlakowska Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Comtrust – Udostępnimy kilka kanałów komunikacji min. telefon, e-mail i chat, zarówno w kontaktach przychodzących, jak i wychodzących. Pokażemy, że wymiana danych i komunikacja w call center możliwa jest nawet w oparciu o mobilny Internet.”

Contact center SAP BCM to system multichannel[3], all-IP (tel, SMS, chat, email, fax, formularz www, mobile), pełna funkcjonalność in/out bound, wraz z narzędziami do monitorowania, raportowania i zarządzania, nagrywanie, logowanie z dowolnego miejsca przez przeglądarkę internetową, obsługa wielu infolinii i kampanii jednocześnie. Dostępny jest w modelu in-house (tradycyjna instalacja) oraz on-demand (usługa i komunikacja na żądanie – SaaS/CaaS).

[/mv]
Słownik
1. Contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. multichannel. (z ang. multikanałowość) – strategia polegająca na obsłudze / sprzedaży dla klienta w wielu kanałach. O wyborze kanału…
4. SaaS. Zobacz Software as a Service.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy