Contact center[1] SAP Business Communications Management on-demand zostanie udostępniony przez Comtrust podczas Konferencji Contact Center w dniach 8-9 marca 2011 roku. Uczestnicy konferencji będą mogli sprawdzić możliwości, jakie dla branży call center[2] daje umiejscowienie systemu „w chmurze”, jak w praktyce wygląda wirtualne contact center na żądanie oraz dowiedzieć się jakie są korzyści z SaaS[4] i CaaS.
[mv]Comtrust przygotuje specjalną instancję contact center SAP BCM on-demand pod kątem Konferencji, tak aby przybliżyć najnowsze trendy w branży, pokazać różnice pomiędzy SaaS i CaaS, gdyż oba te rozwiązania są od lat wykorzystywane przez klientów SAP na świecie. „Ci wszyscy, którzy będą chcieli poznać i przetestować narzędzia SAP on-demand będą mogli usiąść przed monitorem komputera i „wejść” do wirtualnego contact center umiejscowionego w chmurze – powiedziała Joanna Pytlakowska Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Comtrust – Udostępnimy kilka kanałów komunikacji min. telefon, e-mail i chat, zarówno w kontaktach przychodzących, jak i wychodzących. Pokażemy, że wymiana danych i komunikacja w call center możliwa jest nawet w oparciu o mobilny Internet.”Contact center SAP BCM to system multichannel[3], all-IP (tel, SMS, chat, email, fax, formularz www, mobile), pełna funkcjonalność in/out bound, wraz z narzędziami do monitorowania, raportowania i zarządzania, nagrywanie, logowanie z dowolnego miejsca przez przeglądarkę internetową, obsługa wielu infolinii i kampanii jednocześnie. Dostępny jest w modelu in-house (tradycyjna instalacja) oraz on-demand (usługa i komunikacja na żądanie – SaaS/CaaS).
[/mv]