Światowe trendy w Polsce: side-tab widget do obsługi klienta online

Wirtualni Doradcy, inteligentne oprogramowanie InteliWISE do obsługi klienta na WWW, dostępni są teraz także jako widget uruchamiany z bocznej zakładki. Rozwiązania side-tab widgets, cieszące się dużą popularnością na świecie, wchodzą właśnie na rynek polski.

[mv] Poprzez obecność w bocznej zakładce, dostępnej na każdej podstronie, Wirtualni Eksperci InteliWISE w przyjazny i nieinwazyjny sposób asystują non-stop internaucie odwiedzającemu serwis, będąc w każdej chwili do jego dyspozycji.

Użytkownicy mają dostęp do intuicyjnego narzędzia, które wspomaga obsługę klientów oraz zbiera ich opinie. W momencie, w którym pojawia się potrzeba zasięgnięcia informacji o produkcie, skontaktowania się ze sklepem czy bankiem, znalezienia czegoś w serwisie, wyjaśnienia wątpliwości zaistniałych np. podczas wypełniania formularza lub dokonywania transakcji… jednym kliknięciem wywołuje się wirtualnego asystenta ‘czekającego’ cały czas na nasze pytania w bocznej części ekranu.

Wdrożenie tego typu z powodzeniem zastępuje wewnętrzną wyszukiwarkę, a także mapę serwisu, sekcję FAQ oraz – co najważniejsze – dział obsługi klienta. Ponadto, efektywnie działa w obie strony – skutecznie pomaga i informuje klientów, jak również zbiera informacje zwrotne od nich, co wykorzystuje się do optymalizacji serwisu, zarówno pod kątem marketingowym, jak i biznesowym.

Rozwiązanie, proponowane obecnie na rynku polskim przez InteliWISE, jest innowacyjnym i szybko zyskującym popularność na całym świecie sposobem na prezentowanie i funkcjonowanie aplikacji wspierających sprzedaż i obsługę klientów online (side–tab widgets). Łatwo i w każdej chwili dostępni wirtualni doradcy, z którymi można rozmawiać niemalże tak samo, jak z pracownikiem call center[1], którym zadaje się zwyczajnie brzmiące pytania, zamiast wpisywać ciąg słów kluczowych w oknie wyszukiwarki i zastanawiać się, czy na pewno zostały dobrze dobrane… są celną odpowiedzią na informacyjne potrzeby rynku i społeczeństwa – mówi Marcin Strzałkowski, CEO InteliWISE.

Side-tab widget, proponowany przez InteliWISE, poszerza możliwości Wirtualnych Doradców oraz użytkowników korzystających z tego oprogramowania nie zakłócając w żaden sposób użyteczności samego serwisu. Zakładka jest widoczna, ale nie przeszkadza, natomiast po kliknięciu rozszerza się udostępniając internaucie pełną funkcjonalność Wirtualnego Asystenta.

Wykorzystywanie inteligentnych wirtualnych asystentów w serwisach WWW odpowiada dążeniom wyszukiwarek internetowych do umiejętności adekwatnego odpowiadania na zwyczajne pytania internautów, a nie tylko zapytania złożone z odpowiednio dobranych fraz kluczowych. Dziś liczy się szybkość, celność i dostępność informacji, oraz łatwość komunikacji. Wszystko to zapewnia Wirtualny Doradca instalowany w serwisach internetowych, nieinwazyjnie asystujący użytkownikom z bocznej zakładki.[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *