Firma Oracle poinformowała, że europejscy klienci instytucjonalni mogą teraz korzystać z oferowanej przez Oracle aplikacji w modelu SaaS[2] (software as a service[1] ― oprogramowanie udostępniane jako usługa) pod nazwą Oracle CRM[3] On Demand, udostępnianej bezpiecznie w hostingu na terenie Europy.
[mv] Oracle CRM On Demand to aplikacja udostępniana jako usługa przez Internet, która pozwala zwiększyć produktywność i efektywność pracowników zajmujących się sprzedażą, serwisem i marketingiem, zatrudnionych w przedsiębiorstwach i instytucjach z sektora publicznego i prywatnego.
Klienci, którzy wybiorą aplikację Oracle CRM On Demand, mogą także zdecydować się na przechowywanie danych swoich klientów na terenie Unii Europejskiej, w środowisku udostępnianym w hostingu przez firmę Oracle. Większość innych dostawców systemów CRM SaaS udostępnia te aplikacje w hostingu poza terenem UE lub powierza hosting danych swoich klientów firmom zewnętrznym.
To posunięcie firmy Oracle zapewni znacznie większej liczbie przedsiębiorstw i instytucji europejskich, zwłaszcza tych z sektora publicznego i finansowego, nowy sposób korzystania z możliwości systemów CRM oferowanych jako usługa. Jednocześnie pomoże im podjąć działania gwarantujące osiągnięcie własnych celów dotyczących zapewniania bezpieczeństwa informacji i zgodności z przepisami w zakresie zarządzania danymi na terenie Europy.
Firma Oracle ma już wielu stałych klientów (od 20 do ponad 10 tys. użytkowników), którzy w celu zwiększenia wydajności swojego przedsiębiorstwa korzystają z aplikacji Oracle CRM On Demand za pomocą łatwej w obsłudze technologii internetowej.
Jedna prosta miesięczna opłata abonamentowa („na użytkownika”) obejmuje wszystkie funkcje, których potrzebuje przedsiębiorstwo lub instytucja ― moduły sprzedaży, serwisu i marketingu z wbudowanymi funkcjami analitycznymi i graficznymi do tworzenia raportów oraz funkcjami do obsługi klientów i do automatycznego instalowania aktualizacji.
[/mv]