Citibank zamyka swoje call center[1] w Albuquerque (Nowy Meksyk, USA). 700 osobowej grupie konsultantów zaproponował pracę w domu. 50 osobom wręczono wypowiedzenia. [mv]Citibank poinformował w minioną środę o zamknięciu swojego call ceter w Albuquerque. W biurze zatrudnionych było ok. 700 konsultantów. Prawie wszystkim zaproponowano telepracę, 50 osobom wręczono wypowiedzenia. Kierownictwo call center banku zadeklarowało pomoc agentom, którzy nie przyjmą propozycji pracy w domu, w znalezieniu pracy zarówno na innych stanowiskach wewnątrz firmy, jak i poza nią.
Według informacji dziennikarzy KRQE-TV, spółka postanowiła zamknąć swoje call center, aby ograniczyć koszty działalności i zapewnić większą elastyczność pracy agentom.[/mv]
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…