Polska firma Contact Center[1] stworzy infolinię obsługi klienta, gdzie kibice z całego świata będą mogli uzyskać informacje na temat sprzedaży biletów na UEFA EURO 2012.
UEFA podpisała umowę z firmą Contact Center, która stworzy infolinię biletową na turniej finałowy UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie.
Contact Center w całym kraju ma 17 oddziałów i szerokie doświadczenie w obsłudze klienta w sporcie. Będzie odpowiedzialna za wdrożenie i zarządzanie infolinią pomocy na najbliższych Mistrzostwach Europy UEFA.
Obsługa klienta będzie dostępna dla wszystkich osób, które mają pytania dotyczące procedury zakupu biletów. Contact Center zapewni obsługę w sześciu językach: angielskim, polskim, ukraińskim, rosyjskim, niemieckim i francuskim w dni powszednie od godz. 8.00 do 20.00.
Umowa nie dotyczy sprzedaży biletów, którą przeprowadzi wyłącznie UEFA na oficjalnym portalu biletowym na stronie UEFA.com w sekcji UEFA EURO 2012 poświęconej biletom. Sprzedaż biletów potrwa od 1 do 31 marca tego roku.