Contact Center stworzy infolinię biletową dla UEFA

Polska firma Contact Center[1] stworzy infolinię obsługi klienta, gdzie kibice z całego świata będą mogli uzyskać informacje na temat sprzedaży biletów na UEFA EURO 2012.

 

UEFA podpisała umowę z firmą Contact Center, która stworzy infolinię biletową na turniej finałowy UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie.

 

Contact Center w całym kraju ma 17 oddziałów i szerokie doświadczenie w obsłudze klienta w sporcie. Będzie odpowiedzialna za wdrożenie i zarządzanie infolinią pomocy na najbliższych Mistrzostwach Europy UEFA.

 

Obsługa klienta będzie dostępna dla wszystkich osób, które mają pytania dotyczące procedury zakupu biletów. Contact Center zapewni obsługę w sześciu językach: angielskim, polskim, ukraińskim, rosyjskim, niemieckim i francuskim w dni powszednie od godz. 8.00 do 20.00.

 

Umowa nie dotyczy sprzedaży biletów, którą przeprowadzi wyłącznie UEFA na oficjalnym portalu biletowym na stronie UEFA.com w sekcji UEFA EURO 2012 poświęconej biletom. Sprzedaż biletów potrwa od 1 do 31 marca tego roku.

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *