Nowe call center w Poznaniu

W styczniu wystartowało nowe call center[1] w Poznaniu. Należące do firmy SANMAR Sp. z o.o. call center obsługuje już pierwszych biznesowych i indywidualnych klientów w Polsce (m.in. telefonię komórkową Orange).[mv]

Obecnie Call Center to ponad 100 stanowisk telemarketingowych, wspieranych przez infrastrukturę (IVR[2], Predictive Dialer etc).

Trzon firmy tworzy była kadra zbierająca doświadczenie w firmach Arvato oraz Holicon.

[/mv]
Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
2 comments
  1. nie obsluguje klientow Orange, tylko ewentualnie sprzedaje uslugi telekomunikacyjne operatora.
    na ich stronach nie ma ani slowa o call center, jest to diler orange i energa,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *