Bigos Product Managerem Avaya

Avnet Sp. z o.o., od listopada 2010r. dystrybutor Avaya (grupa produktowa Networking Security & Unified Communications[1]), wzmocnił swoje szeregi, zatrudniając na stanowisku Product Managera Avaya Cezarego Bigosa.[mv] Cezary Bigos będzie w Avnet odpowiadał za sprzedaż produktów Avaya Unified Communication, Avaya Contact Center[2] oraz Avaya Data. Będzie również odpowiadał za utrzymywanie kontaktów z obecnymi Partnerami oraz pozyskiwanie nowych.

Cezary Bigos ma 3 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą szeroko rozumianych produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych, a w szczególności rozwiązań firm Avaya i Alcatel-Lucent. Przed przyjściem do Avnet pracował w Veracomp SA na stanowisku Product Managera, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż, kontakt z dostawcą oraz marketing marek: Avaya, Alcatel-Lucent, Jabra, innych.

Cezary Bigos prywatnie jest miłośnikiem podróży w jak najdalsze i jak najcieplejsze zakątki naszego globu.[/mv]

Słownik
1. Unified Communications. (inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Inteligentnie emocjonalni

Inteligencja emocjonalna to zdolność do rozpoznawania, rozumienia i regulowania własnych emocji oraz emocji innych ludzi (zobacz teoria inteligencji emocjonalnej wg. Mayera i Saloveya). Konsultanci obsługi klienta, którzy posiadają wysoki poziom inteligencji emocjonalnej, są w stanie lepiej rozumieć potrzeby klientów oraz reagować na ich emocje w sposób bardziej skuteczny i empatyczny.