Rok 2010 to dla TIM Call Center[1] kolejny okres znaczącego wzrostu przychodów. Spółka zanotowała wzrost przychodów z tytułu sprzedaży usług call center w wysokości 14% w całym roku 2010 w stosunku do roku poprzedniego oraz utrzymała silną pozycję w sektorach: IT/Nowych Technologii, Wydawniczym i Farmaceutycznym, dla których zrealizowane zostało ponad 75% projektów.[mv]
TIM Call Center, mimo mocno konkurencyjnego i nasyconego rynku notuje, co roku znaczny wzrost przychodów, co świadczy o wciąż rosnącym zainteresowaniu outsourcingiem usług telemarketingowych oraz stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej spółki.[/mv]
Słownik
1. ↑ Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
A ile zysku? 14% wzrostu to i tak mało, skoro branża rośnie nam średnio 20 – 30% rocznie…