TIM Call Center notuje 14 proc. wzrostu przychodów

Rok 2010 to dla TIM Call Center[1] kolejny okres znaczącego wzrostu przychodów. Spółka zanotowała wzrost przychodów z tytułu sprzedaży usług call center w wysokości 14% w całym roku 2010 w stosunku do roku poprzedniego oraz utrzymała silną pozycję w sektorach: IT/Nowych Technologii, Wydawniczym i Farmaceutycznym, dla których zrealizowane zostało ponad 75% projektów.[mv]

TIM Call Center, mimo mocno konkurencyjnego i nasyconego rynku notuje, co roku znaczny wzrost przychodów, co świadczy o wciąż rosnącym zainteresowaniu outsourcingiem usług telemarketingowych oraz stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej spółki.[/mv]

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *