Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest potrzebny na zidentyfikowanie przyczyny awarii, rozwiązanie problemu i przywrócenie usługi do pełnej funkcjonalności.

MTRS jest kluczowym wskaźnikiem wydajności dla usług i systemów, które są krytyczne dla biznesu lub dla klientów. Im krótszy czas przywracania usługi, tym mniejsze ryzyko utraty przychodów, a tym samym większa wydajność przedsiębiorstwa oraz zadowolenie klientów. Dlatego MTRS jest jednym z ważniejszych wskaźników wydajności, którego monitorowanie jest istotne dla przedsiębiorstw i organizacji, aby zapewnić jak najwyższą dostępność usług i systemów.

IVR i call center od Vectry

Od lutego Vectra wzbogaca portfolio usług o ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Pakiet zawiera szybki dostęp do internetu Flashnet, telefon stacjonarny, internet mobilny i telewizję cyfrową. Zawiera także wiele elementów, które do tej pory były udostępniane tylko dużym przedsiębiorstwom: wirtualna centralka (IVR[3]), fax na e-mail, kolejkowanie i nagrywanie rozmów (call center[2]) oraz flash phone – usługa umożliwiająca klientom nawiązanie bezpłatnego połączenia głosowego z firmą za pomocą strony internetowej.

Oferta usług Vectry przeznaczonych dla biznesu obejmuje trzy abonamenty telefonii stacjonarnej, trzy przepływności internetu, cztery pakiety telewizji cyfrowej i usługę mobilnego internetu.

W najwyższym wariancie pakiet zawiera:

  • nieograniczoną liczbę darmowych połączeń na numery lokalne i międzymiastowe,
  • stacjonarny dostęp do internetu o prędkości do 64 Mbit/s (pobieranie) i 8Mbit/s (wysyłanie),
  • pakiet telewizyjny telewizji cyfrowej przeznaczony do publicznego udostępniania (kanały informacyjne, ogólne, muzyczne, popularno-naukowe, dziecięce),
  • mobilny dostęp do internetu z limitem 4 GB miesięcznie.

Oferta początkowo dostępna będzie na terenie Śląska, następnie jej zasięg będzie rozszerzany na kolejne miasta, by docelowo objąć terytorium całego kraju.

Rynkowym wyróżnikiem oferty Vectry są elementy, które do tej pory operatorzy udostępniali jedynie dużym przedsiębiorstwom. Jest to między innymi wirtualna centralka firmowa, która umożliwia nagranie własnego powitania oraz uruchomienie systemu IVR (Interactive Voice Response[1]) pozwalającego na interakcję osoby dzwoniącej z systemem w celu np. wybrania numeru faksu lub numeru wewnętrznego.

Jeżeli firma planuje prowadzić obsługę telefoniczną większej liczby klientów, może skorzystać z opcji kolejkowania połączeń przychodzących, wykorzystywanego w call center. Vectra udostępnia też usługę poczty głosowej oraz faksu, umożliwiając abonentom dostęp do wiadomości oraz odczyt faksów za pomocą e-maila. Przedsiębiorca i jego partnerzy biznesowi mogą także skorzystać z usługi Flash Phone, dzięki której możliwe jest wykonywanie bezpłatnych połączeń do firmy za pośrednictwem jej strony internetowej.

Dla firm posiadających więcej niż jedną lokalizację została przygotowana możliwość skorzystania z oferty telefonii IP, świadczonej na łączach innego operatora. W ten sposób wszystkie połączenia głosowe, wykonywane z telefonów firmowych, rozliczne będą z jednego konta. Co więcej, opcja ta pozwala na wykorzystanie telefonu Vectry w dowolnym miejscu, posiadającym dostęp do internetu. Wśród usług dodanych znajdziemy także możliwość nagrywania rozmów, wraz z możliwością ich archiwizacji przez 3 miesiące oraz możliwość ustalenia limitu połączeń wychodzących.

źródło: Vectra

Słownik
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy