Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Rusza infolinia Hella Gutmann

Działu Wyposażenia Warsztatowego Hella Polska uruchamia infolinię dla użytkowników urządzeń Hella Gutmann. W ramach infolinii będzie można uzyskać informacje związane z obsługą urządzenia bądź wsparcie przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z naprawą samochodu.[mv]

Numer infolinii, która zostanie uruchomiona w najbliższych dniach to 800 42 55 66. Będzie dostępna w dni robocze w godzinach 8:00-16:00. Przewidziano także możliwość pozostawienia wiadomości, aby konsultant mógł oddzwonić do klienta.

[/mv]
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

To co dalej z fotowoltaiką?

Już wkrótce w życie wejdą nowe przepisy dotyczące fotowoltaiki. Kiedy i co się zmieni? Cóż – mimo, że nowe przepisy nie są jeszcze znane, to rząd dał jasny sygnał co ulegnie zmianie. I jest pewne, że nie będą to zmiany kosmetyczne, a spore wyzwanie dla branży, która od dłuższego czasu przeżywa prawdziwy boom.
Czytaj więcej

7 rzeczy, które wpływają na spójność doświadczeń klienta

Jeszcze do niedawna dużo mówiło się o omnichannelingu w obsłudze klienta. Krążyła nawet taka anegdota – że omnichannel jest jak potwór z Loch Ness – wszyscy mówią, a nikt nie widział. Od pewnego czasu omnichannel jest jednak namacalny, i bardzo często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy, jak bardzo bliski jest dla nas samych.