Infolinia z bezpłatnymi poradami prawnymi

Klienci posiadający poszczególne pakiety assistance Europ Assistance Polska, otrzymują dostęp do całodobowej infolinii prawnej. W ramach tej usługi mogą skorzystać z telefonicznej konsultacji z prawnikiem, a nawet otrzymać drogą elektroniczną wzory dokumentów.

[mv]

Infolinia prawna to coraz popularniejsza usługa assistance. Statystyki Europ Assistance Polska pokazują, że w 2010 roku liczba spraw prawnych zwiększyła się trzykrotnie w porównaniu z rokiem 2009. Do niedawna infolinia prawna dołączana była głównie do pakietów assistance skierowanych do sektora MSP, czyli np. office assistance dołączony do konta bankowego lub kredytu.

Ostatnio coraz częściej oferty skierowane do klientów indywidualnych również zawierają infolinię prawną. Taką ofertę posiadają między innymi: MultiBank S.A., Bank Millennium S.A., Bank Zachodni WBK S.A., a także BNP Paribas Fortis i Deutsche Bank PBC. Infolinia prawna jest częścią zarówno assistance samochodowego, podróżnego, medycznego, jak również domowego i rodzinnego. Usługi infolinii prawnej oferowane są również z pakietami usług concierge, czyli nieodpłatną organizacją przedsięwzięć zleconych przez klienta.

– Nawet profesjonaliści mają coraz większy problem w poruszaniu się w gąszczu norm prawnych. W tej sytuacji przeciętny człowiek coraz częściej narażony jest na ryzyko wynikające z nieznajomości prawa. Zaznaczyć przy tym trzeba, że nie wszystkie sfery obrotu prawnego wymagają specjalistycznej wiedzy i pomocy prawnika. Często wystarczająca jest informacja o treści obowiązujących przepisów.

Z mojego doświadczenia wynika, że najczęściej potrzeba uzyskania informacji prawnej powstaje na gruncie przepisów prawa cywilnego, prawa pracy i prawa spadkowego – dodaje Marek Pilc, Radca Prawny w Europ Assistance Polska.[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.