Serwery Silican wspołpracują z CRM

Silican wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm zintegrował swoje serwery telekomunikacyjne Slican MAC-6400, CCT-1668 oraz CXS-0424 między innymi z aplikacjami CRM[2]. Firmy otrzymują nowoczesne, spójne rozwiązania w oparciu o technologię IP.[mv]

Dzięki rozwiązaniom Slican, firmy zyskują lepszą komunikację z klientami, optymalne narzędzia dla pracowników oraz nowe możliwości w tym między innymi:

  • informacje o połączeniu przychodzącym – widoczne z poziomu aplikacji CRM
  • informacje o połączeniach oczekujących – widoczne z poziomu aplikacji CRM
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM
  • możliwość odbierania i rozłączania połączeń z poziomu aplikacji CRM
  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • statystyki rozmów telefonicznych
  • billingi rozmów telefonicznych
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
  • rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
  • wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę w centrali
  • oraz inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji serwerów telekomunikacyjnych Slican z aplikacjami CRM dedykowane do specyficznych wymagań danej firmy

Rozwiązania Slican można elastycznie dostosować do określonych wymogów danego odbiorcy i jednocześnie dzięki dodatkowym aplikacjom Slican umożliwiają kontrolę między innymi kosztów połączeń.

Elastyczna konstrukcja, system licencjonowania, zintegrowany VoIP[1] i GSM oraz pozostałe technologie teleinformatyczne tworzą nowoczesne systemy umożliwiające tworzenie rozległych zunifikowanych sieci teleinformatycznych.

[/mv]
Słownik
1. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *