Raportowanie w call/contact center

Dopasowany system raportowania w Call/Contact Center[1] przekłada się na wymierne korzyści biznesowe, takie jak poprawa jakości obsługi klienta i optymalizacja posiadanych zasobów. Jednocześnie wiele firm boryka się z problemami dotyczącymi właściwej interpretacji raportów.

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom stworzyliśmy praktyczne spotkanie, na którym powiemy m. in. o:

– Wyborze wskaźników KPI[3],
– Metodach prognozowania w Call/Contact Center,
– Dopasowaniu posiadanych zasobów ludzkich do aktualnych potrzeb,
– Monitoringu kosztów w Contact Center,
– Analizie raportów.

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w warsztatach pod tytułem „Raportowanie w Call/Contact Center”, które odbędą się w dniach 9-10 lutego w Warszawie.

Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem eksperci, posiadający wieloletnie praktyczne doświadczenie – top management takich firm, jak:  BRE Bank S.A., Orange Customer Service Sp. z o.o., Teleperformance Polska Sp. z o.o., Contact Center Sp. z o.o., Platforma Call Center[2] Internet Group S.A., Centrum Bankowości Bezpośredniej Call Center Sp. z o.o., arvato services Polska, XLScheduler AB, OtherWise Europe Ltd., Suasor Call Center Consulting.

Szczegóły na: http://www.bmspolska.pl/2010122296/Konferencje/raportowaniewcallcontactcenter.html lub pod numerem telefonu: 22 412 50 62

Patronem medialnym warsztatów jest serwis CallCenterNews.pl.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. KPI. KPI (z ang. Key Performance Indicators) czyli kluczowe wskaźniki sukcesu to możliwie krótka lista miar i parametrów, która…
3 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *