Spółka Call One wdrożyła innowacyjne rozwiązanie, pozwalające na automatyczne pobieranie danych do kontaktu telefonicznego z dowolnego serwera na świecie. Autorski system przygotowany przez firmę MediaTel z Rumunii jest rozszerzeniem funkcjonalności MCC. Nowa technologia została już wdrożona w projekcie realizowanym na rzecz firmy ubezpieczeniowej.[mv] Rozwiązanie ma szereg zastosowań w obsłudze procesów wymagających natychmiastowej reakcji przedsiębiorstwa. Współpracuje także z każdym typem strony landing page i umożliwia natychmiastowe pobranie informacji z formularzy zgłoszeniowych. Nowa funkcjonalność gwarantuje nie tylko błyskawiczną komunikację z klientem, dodatkowo zapewnia także pełną ochronę danych znajdujących się w internecie, m.in. dzięki zachowaniu zgodności z wymogami GIODO. Wszystkie informacje, które klienci zostawili na stronie internetowej, są automatycznie i natychmiastowo przesyłane z dysku, na którym zostały zapisane i trafiają on-line do kolejki wydzwonienia przez konsultantów. Procedura transferu danych jest bezpieczna przez zastosowanie kodowanego protokołu SFTTP i dodatkowego szyfrowania. To gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.
„Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tego innowacyjnego rozwiązania ze względu na rosnące potrzeby naszych klientów. Dotychczas realizacja kampanii marketingowej wiązała się zwykle z koniecznością przesłania danych do call center[1], implementacją ich w systemach i przypisaniem do odpowiedniej kolejki call center – co znacznie wydłużało proces komunikacji z klientem. Dzięki zastosowaniu autorskiego systemu firmy MediaTel czas reakcji od momentu wypełnienia formularza kontaktowego do rozmowy z klientem można mierzyć w sekundach! To znacznie usprawnia i przyspiesza pracę naszych konsultantów” – powiedziała Aneta Michałkowicz, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Operacyjny Call One SA.
Wspomniana technologia jest szczególnie istotna przy obsłudze kampanii marketingowych prowadzonych w Internecie, które wymagają konieczności weryfikacji telefonicznej danego klienta. Oprócz tego ma również szerokie zastosowanie w internetowych akcjach marketingowych, mających na celu umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym lub wizytę, np. pomocy medycznej czy serwisanta. W procesie likwidacji szkód ubezpieczeniowych konsultanci call center mogą natychmiast oddzwonić do Klientów.
Obecnie technologia wykorzystywana przez spółkę Call One realizowana jest przy projektach dla klientów z branży ubezpieczeniowej oraz internetowej.[/mv]
Era w wielu CC, z którymi współpracuje, udostępnia bazy z poziomu ftp (szyfrowanego oczywiście) do automatycznego pobrania przez realizującego i raportowana (nawet on-line) do zleceniodawcy. Żadna to nowość, co wprowadziło CallOne. 🙁
Zgadzam sie z poprzedniczką – moze jest to innowacja dla Call One, ale nie dla rynku 🙁