Kancelaria Premiera przeznaczyła prawie 5 mln zl z Europejskiego Funduszu Społecznego na przeszkolenie 3 tys. Urzędników ze stu urzędów. Po szkoleniu mają sprawnie i uprzejmie obsługiwać klientów.[mv]- Każdy pomysł kształcenia urzędników w profesjonalnej obsłudze klienta jest wart pochwały. Warto, żeby mieli dostęp do najnowszych, sprawdzonych w biznesie rozwiązań kontaktów z klientami. Może dzięki temu nie będziemy mieli w urzędach wrażenia, że przeszkadzamy komuś w pracy – mówi Jacek Socha, wiceprezes PricewaterhouseCoopers, były minister skarbu.
W projekcie wezmą udział głównie pracownicy urzędów i izb skarbowych (39) oraz celnych (19). Szkoleni będą również policjanci (13), inspektorzy weterynaryjni (5) oraz pracownicy urzędów wojewódzkich (7). Szkolić się mają również urzędnicy MSZ oraz ULC (Urząd Lotnictwa Cywilnego).[/mv]