Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

disaster

z ang. awaria. W call center nagła awaria powodująca długotrwałe i kosztowne zakłócenia w funkcjonowaniu organizacji. Firmy - aby zabezpieczyć się przed konsekwencjami awarii, w swoim planie na wypadek awarii,

mBank jest Bankiem Najbliższym Klientowi

mBank jest Bankiem Najbliższym Klientowi. Wygrał dzięki opinii użytkowników i łatwości obsługi. Najlepiej oceniona została działalność Alior Banku. Oddziały Nordei są otwarte w godzinach najbardziej odpowiednich dla interesantów. Najlepszą stronę internetową ma Bank Pocztowy. Najsprawniej działa infolinia Pekao.

[mv]Ranking Bank Najbliższy Klientowi powstał na podstawie eksperckiej wiedzy o funkcjonowaniu banków oraz subiektywnych opinii klientów instytucji finansowych. Po uwzględnieniu tych czynników okazało się, że najwięcej punktów uzyskał mBank, który został bardzo dobrze oceniony przez klientów, a także ma jeden z najlepszych na rynku systemów transakcyjnych. Wysoko oceniono też sposób działania jego strony internetowej i infolinii.

– To symbol naszych czasów, że bank internetowy zwycięża w rankingu Bank Najbliższy Klientowi. Nie dziwię się jednak, bo z punktu widzenia klientów najważniejszym czynnikiem oceny banku jest wygoda. Tymczasem internet gwarantuje bezpieczny i bardzo łatwy dostęp do wszystkich operacji bankowych – mówi Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku, odpowiedzialny za działalność mBanku.

Pomocne mForum

Nie ukrywa on, że nawet 90 proc. udogodnień wprowadzanych w funkcjonowaniu banku to efekt wsłuchiwania się w opinie klientów na mForum.

– Czasami są to opinie dla nas pozytywne, ale szczególną wagę przywiązujemy do uwag krytycznych. To nam pomaga w biznesie, gdyż klienci dostarczają nam pomysłów na usprawnienie systemu. My tylko wdrażamy je w życie – mówi Jarosław Mastalerz.

Na drugim miejscu rankingu Dziennika Gazety Prawnej znalazł się Alior Bank, który jeszcze przed rokiem był liderem. Nadal jest on jednak bardzo dobrze oceniany przez samych klientów. Pod koniec listopada ankieterzy Indykatora zadzwonili do 1027 dorosłych Polaków, którzy mają w banku konto, i spytali ich o opinie w sprawie współpracy z bankiem. Respondenci w trakcie rozmowy mogli ocenić banki w skali od 1 do 5 punktów.

– To dla nas niezmiernie ważne, że ponownie jesteśmy bankiem najczęściej polecanym przez klientów. Ponad 35 proc. naszych klientów pozyskaliśmy dzięki rekomendacji. To dobra opinia decyduje o powodzeniu w naszej działalności – mówi Artur Maliszewski, wiceprezes Alior Banku.

W kategorii banku najbardziej polecanego Alior okazał się więc zwycięzcą, a na drugim miejscu uplasował się mBank (oba banki uzyskały średnią ocen powyżej 4,3 pkt).[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.
więcej

Konsultant, czy jednak self-care?

Zadowolony klient to siła, która zrewolucjonizowała warunki sukcesu marek czy detalistów na rynku ogólnoświatowym, a czynnikiem mającym największy…