Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

disaster

z ang. awaria. W call center nagła awaria powodująca długotrwałe i kosztowne zakłócenia w funkcjonowaniu organizacji. Firmy - aby zabezpieczyć się przed konsekwencjami awarii, w swoim planie na wypadek awarii,

Interactive Intelligence w rankingu Forbesa

Firma Interactive Intelligence znalazła się na liście 100 najlepszych małych amerykańskich firm opracowanej przez amerykańskie wydanie magazynu Forbes.

Firma Interactive Intelligence znalazła się na liście 100 najlepszych małych amerykańskich firm opracowanej przez amerykańskie wydanie magazynu Forbes. Firma zajęła 26. miejsce ze względu na wzrost zysków, wzrost sprzedaży oraz zwrot z kapitału własnego w ciągu ostatnich pięciu lat.

“Na naszej liście 100 najlepszych małych amerykańskich firm pojawiają się przedsiębiorstwa z godnym uwagi wzrostem sprzedaży i zysków” – powiedzieli redaktorzy magazynu Forbes, Brett Nelson i Kurt Badenhausen. – „W badanym okresie firma Interactive Intelligence zanotowała średni wzrost sprzedaży o 21 %, zysku na akcję o 43 % oraz zwrotu z kapitału własnego o 34 %, co dało jej pewne miejsce na liście”.

Przychody Interactive Intelligence za 2009 r. wyniosły 131,4 mln dol., a w pierwszych dziewięciu miesiącach 2010 r. sprzedaż wzrosła o 21 % w porównaniu z 2009 r.

Firma Interactive Intelligence tworzy biznesowe oprogramowanie komunikacyjne do automatyzacji centrów kontaktowych, korporacyjnej telefonii IP oraz automatyzacji procesów biznesowych. Firma oferuje średnim i dużym organizacjom kompleksowe obsługę – od oprogramowania, sprzętu i konsultingu do obsługi technicznej, edukacji i usług wdrożeniowych. Rozwiązanie Interactive Intelligence może być instalowane lokalnie lub dostarczane jako usługa, w ramach modelu Communication-as-a-Service (CaaS). Do specjalizacji pionowych należą usługi finansowe, ubezpieczenia, outsourcing/teleusługi oraz kredyty i pobór należności.

„Miejsce na tej prestiżowej liście magazynu Forbes potwierdza dobrą sprzedaż oraz wartość firmy dla udziałowców” – powiedział dr Donald E. Brown, założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence. – „Nasze ostatnie sukcesy przypisujemy w dużej mierze dużym kontraktom na telefonię korporacyjną i centra kontaktowe. W 2009 r. zdobyliśmy ponad dwukrotnie więcej zamówień o wysokości powyżej 1 mln dol. niż w roku poprzednim. Widzimy też duże zainteresowanie naszymi rozwiązaniami w modelu CaaS, których sprzedaż w porównaniu z poprzednim rokiem zwiększyła się o 59 %.”

Kandydaci do listy 100 najlepszych małych amerykańskich firm muszą być notowani na giełdzie przez przynajmniej rok oraz osiągać roczne przychody w wysokości od 5 mln do 1 mld dol. Podczas przygotowywania tegorocznej listy Forbes odrzucił firmy, które były stosunkowo rzadko notowane, prowadziły dyskusyjną księgowość lub miały kłopoty prawne. Forbes uwzględnił też zmiany cen akcji każdej firmy w porównaniu z jej konkurentami. Pełną listę 100 najlepszych małych amerykańskich firm można znaleźć pod adresem http://www.forbes.com/lists/2010/23/best-small-companies-10_land.html.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.