W firmie Polskie Centrum Marketingowe rozpoczęły się prace nad Kodeksem Etyki Pracowniczej w ramach realizacji strategii Spółki na lata 2011 – 2013. W wyniku przeprowadzanego na wszystkich poziomach organizacji cyklu konsultacji, zostanie wypracowany zbiór zasad, z którymi identyfikują się wszyscy pracownicy firmy, i które obowiązywać będą całą załogę.
[mv]Jest to kolejna społecznie odpowiedzialna inicjatywa PCM, adresowana – wbrew pozorom – nie tylko do klienta wewnętrznego – jako że celem inicjatywy jest sprowadzenie do wspólnego mianownika różnych perspektyw, stworzenie transparentnych zasad organizacyjnych i miejsca pracy, w którym pracownicy będą czuć się dobrze. Rezultatem zaś, będzie płynąca z tego dodatkowa wartość dla klientów. Jan Załęcki – prezes PCM – powiedział: „W firmie Polskie Centrum Marketingowe społeczną odpowiedzialność rozumiemy jako działania tworzące wartość dla wszystkich grup interesariuszy – Pracowników, Klientów i Partnerów jednocześnie, zaś firma stanowi wspólne dobro i interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych”.[/mv]Kodeks Etyki Pracowniczej w PCM
Autor
Z branżą call center związany od 16 lat. Od prawie 15 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Jest także pomysłodawcą największej konferencji branży CC: Festiwalu Call Center i Customer Care Festival. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o..