Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

KNF ukarała Internet Group 40 tys. zł kary

Komisja Nadzoru Finansowego ukarała spółkę Internet Group, która znajduje się w stanie upadłości likwidacyjnej, grzywną w wysokości 40 tys. zł, poinformował urząd w komunikacie w środę. Powodem było niedopełnienie przez firmę obowiązków informacyjnych.

[mv]”KNF jednogłośnie nałożyła na spółkę publiczną Internet Group w upadłości likwidacyjnej karę pieniężną w wysokości 40 tysięcy złotych za niedopełnienie obowiązków informacyjnych spółki publicznej polegające na nieprzekazaniu informacji poufnej o podpisaniu w dniu 7 kwietnia 2010 r. listu intencyjnego, którego przedmiotem była współpraca na rzecz opracowania i wdrożenia planu restrukturyzacji, w ustawowym terminie, tj. niezwłocznie po zajściu zdarzenia” – czytamy w komunikacie.

W połowie października Sąd Rejonowy zdecydował w poniedziałek o rozpoczęciu postępowania upadłościowego obejmującego likwidację spółki Internet Group. Spółka zapowiadała odwołanie od tej decyzji. (ISB)[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

UOKiK ukarał operatora UPC

UPC bezprawnie informowało konsumentów o podwyższeniu abonamentu za Internet. Spółka musi oddać konsumentom nienależnie pobrane opłaty – to efekt decyzji Prezesa UOKiK. Urząd po raz kolejny skorzystał z rekompensaty publicznej. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów nałożona kara wyniosła ponad 800 tys. zł
Czytaj więcej

Przychody LiveChat Software wzrosły o 20,3%

W ciągu trzech kwartałów aktualnego roku finansowego (rozpoczętego w kwietniu 2018 r.) skonsolidowane przychody LiveChat Software wyniosły 79,9 mln zł. W tym samym czasie Grupa wypracowała 42,1 mln zł zysku netto. Takie wyniki oznaczają wzrost o odpowiednio 20,3% i 18,6% w skali roku.