Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Jabra BIZ 1900 dla call centers

Jabra przedstawia serię zestawów przeznaczonych dla call centers – Jabra BIZ 1900. Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny do jakości i zapewniają wysoki wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Urządzenia zostały wyposażone w funkcje, które są implementowane w profesjonalnych zestawach bardzo wysokiej jakości. Należą do nich: mikrofony z redukcją szumów, które odfiltrowują niepożądane odgłosy tła oraz technologia PeakStopTM, która chroni użytkowników przed szkodliwymi dźwiękami powodującymi szok akustyczny.

[mv]„Dostrzegamy zapotrzebowanie na zestawy w przystępnej cenie przeznaczone dla call centers. Taki trend zaobserwowaliśmy zwłaszcza na rynkach outsourcingowych, gdzie decydującym czynnikiem są koszty” — powiedział Henrik Brodersen, menedżer produktów w firmie Jabra. — „Wszystkie funkcjonalności Jabra BIZ 1900 typowe są dla zestawów słuchawkowych z wyższej półki. Jabra BIZ 1900 zapewnia profesjonalną jakość dźwięku i ochronę słuchu użytkowników. Przedsiębiorcy rozważający zakup zestawu z naszej nowej serii nie muszą dokonywać wyboru pomiędzy ceną a jakością. Dodatkowo zestawy Jabra BIZ 1900 charakteryzują się wysokim wskaźnikiem zwrotu z inwestycji (ROI). To szczególnie ważne w stale zmieniających się warunkach rynkowych, kiedy to firmy poddawane są ciągłej presji w aspekcie redukcji kosztów, zwiększania wydajności i jednoczesnego zachowania wysokiej jakości.”

Nowa seria dostępna jest w dwóch wersjach – Jabra BIZ 1900 QD (Quick Disconnect) i Jabra BIZ 1900 USB.

Jabra BIZ 1900 QD zaprojektowano pod kątem tradycyjnych telefonów biurkowych, przy czym konstrukcja tych zestawów pozwala użytkownikom na migrację do sprzętowych telefonów IP. Natomiast wersja Jabra BIZ 1900 USB odpowiada na rosnący popyt na ekonomiczne zestawy profesjonalnej jakości przeznaczone dla telefonii komputerowej. Jabra BIZ 1900 USB zapewnia użytkownikom szerokopasmowy dźwięk. Zestawy dostępne są w wersjach jedno- i dwuusznych.

Zestawy można dopasować do indywidualnych preferencji użytkowników, a lekka konstrukcja z nausznikami ze sztucznej skóry zapewnia całodzienny komfort pracy. Mikrofony z redukcją szumów powodują, że rozmówcy nie słyszą niepożądanych dźwięków tła i zyskują wrażenie rozmowy w cztery oczy. Po obu stronach mikrofonu wytwarza się takie samo ciśnienie, co sprawia, że membrana nie wpada w wibracje i niepotrzebne dźwięki nie są odtwarzane w czasie rozmowy. Natomiast głos użytkownika dociera do membrany z jednej strony i dlatego jest wyraźnie odwzorowywany. Technologia PeakStopTM redukuje dźwięki o głośności powyżej 118 dB chroniąc użytkowników przed szokiem akustycznym.[/mv]

Total
0
Shares
1 komentarz
  1. A może byście zrecenzowali nam te urządzonko? A może Panowie z Jabry nie zaproponowali jeszcze tego. To ja mam propozycję – wypożyczyć i wydać werdykt 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Rozwiązania chmurowe szansą dla polskich przedsiębiorstw

Polskie firmy pozostają mocno w tyle w obszarze nowych technologii i korzystania z rozwiązań chmurowych. Jest to niepokojące zjawisko, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, jak ważny aspekt stanowi cyfryzacja w rozwoju gospodarczym kraju i całego regionu. Obraz ten jednak można diametralnie zmienić, jeśli tylko polskie przedsiębiorstwa dostrzegą potencjał i korzyści wynikające z działania w chmurze.
Czytaj więcej

Konftel nagrodzony przez Frost & Sullivan

Konftel, producentów telefonów konferencyjnych, zdobył nagrodę „Customer Value Leadership Award 2018” przyznawaną przez wybitną amerykańską firmę analityczną Frost & Sullivan. Nagroda znana jest również jako nagroda za najlepsze praktyki biznesowe. Przyznany tytuł jest doskonałym prezentem z okazji 30-lecia istnienia firmy Konftel.