Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

CBA uruchomiło bezpłatną infolinię antykorupcyjną

Osoby, którym proponowano lub od których żądano łapówki, mogą dzwonić na bezpłatną infolinię, którą uruchomiło Centralne Biuro Antykorupcyjne. Numer infolinii to 800 808 808.

[mv]”Do tej pory osoby, które dzwoniły do nas z informacjami, musiały ponosić koszty połączenia telefonicznego. Teraz dzięki temu, że infolinia jest bezpłatna, mamy nadzieję na stworzenie kanału komunikacyjnego pomiędzy CBA a osobami lub instytucjami, które znalazły się w trudnej sytuacji, związanej z propozycjami korupcyjnymi” – powiedział PAP szef CBA Paweł Wojtunik.

Jak podkreślił, na infolinię będzie można dzwonić anonimowo. “Zależy nam na wszystkich informacjach. Można dzwonić anonimowo i przedstawić sprawę; można podać swoje dane, zarysować problem i poprosić o kontakt, a my postaramy się nawiązać go jak najszybciej” – dodał Wojtunik.

Na infolinię będzie można dzwonić całą dobę. Jeśli telefonu nie odbiorą funkcjonariusze, będzie można nagrać się na automatyczną sekretarkę.

“Nie chodzi nam wcale o to, by ktoś składał na kogoś donos. Wiemy, że są przypadki osób, które potrzebują pomocy, ponieważ zostały skorumpowane w ten czy inny sposób i nie mogą się wyrwać z pewnego układu zależności” – wyjaśnił Wojtunik.

Przypomniał równocześnie, że osoba, która dała łapówkę i sama ujawniła sprawę, nie podlega karze. Natomiast przyjmujący łapówkę, zgodnie z prawem, może liczyć na złagodzenie kary, jeśli wszechstronnie wyjaśni okoliczności zdarzenia.

“Będziemy zachęcać do kontaktu, dzwonienia. Mamy nadzieję, że dzięki temu numerowi będziemy mieć więcej informacji. Nie po to, by ludzi straszyć, tylko by lepiej, skuteczniej reagować na to, co się dzieje, czasem w dalekich zakątkach Polski” – zaznaczył Wojtunik. (PAP)[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

W jakie szkolenia w call center warto inwestować?

Branża contact center słynie z tego, że szkolenia są na stałe wpisane w jej funkcjonowanie. Pełnią istotną funkcję nie tylko na poziomie wiedzy produktowej, ale również na płaszczyźnie rozwoju nowych umiejętności pracowników. Jakie szkolenia są efektywne do tego stopnia, że warto inwestować w nie pieniądze firmy i czas swoich pracowników?