Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Komunikacja multimedialna od Alcatel-Lucent

W nowoczesnym, mobilnym środowisku biznesowym komunikacja decyduje o sukcesie. Dzisiejsze małe i średnie firmy muszą zapewniać swoim pracownikom i klientom — bez względu na to, czy są w biurze, czy w podróży — ciągłą, jednolitą łączność z wykorzystaniem różnych mediów, takich jak połączenia telefoniczne, systemy wiadomości i konferencyjne. Alcatel-Lucent poinformował o dostępności na całym świecie systemu OmniPCX Office Rich Communication Edition (RCE) wersja 8 – platformy komunikacji multimedialnej nowej generacji dla małych i średnich firm.

[mv]System OmniPCX Office RCE, obsługiwany przez nowy, wydajny procesor PowerCPU, który realizuje większość funkcji bez potrzeby korzystania z dysku twardego, oferuje przesyłanie głosu w sieciach IP oraz zestaw funkcji zgodnych z protokołem SIP zapewniający firmom bogatsze możliwości komunikacyjne. Podaje on w czasie rzeczywistym informacje dotyczące kontaktów z użytkownikami, takie jak dostępność i status, oraz umożliwia komunikację wielokanałową z wykorzystaniem głosu, komunikatora i poczty elektronicznej.

Rozwiązanie Rich Communication umożliwia także natychmiastowe połączenia konferencyjne i bezproblemowe przekazywanie połączeń bez żadnych przerw z telefonu biurkowego do telefonu bezprzewodowego WiFi bądź telefonu komórkowego. Rozbudowane funkcje współpracy pozwalają na udostępnianie i korzystanie z dokumentów za pomocą dowolnego urządzenia, co stwarza nowe możliwości współpracy mobilnej i lepszej obsługi klienta. Wdrożenie nowego urządzenia z funkcjami biurowymi może być równie proste, jak pobranie i zainstalowanie aplikacji na smartfonie.

OmniPCX Office Rich Communication Edition współpracuje z terminalami SIP, w tym z My IC Phone Alcatela-Lucenta, nowym stacjonarnym smartfonem, który zwiększa wydajność pracowników dzięki pełniejszej integracji komputera PC, telefonu biurkowego i urządzeń mobilnych. OmniPCX Office RCE jest częścią pakietu Alcatel-Lucent Office Communication Solutions, który obejmuje także inne produkty, w tym nowe punkty dostępowe zgodne ze standardem 802.1n i tańsze telefony WLAN z serii Alcatel-Lucent OmniTouch 8100.

„OmniPCX Office Rich Communication Edition daje małym i średnim firmom narzędzia dostępne dotąd dla dużych przedsiębiorstw, takie jak aplikacje do połączeń konferencyjnych, współpracy i obsługi klienta. Usprawniają one łączność i zwiększają produktywność za przystępną cenę” — powiedział Xavier Martin, wiceprezes ds. marketingu produktów w dziale rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw Alcatela-Lucenta. „Korzyści dla firm to na przykład niższe koszty wysyłania komunikatów powitalnych do klientów oraz funkcje call center[2], takie jak routing połączeń[1] i raportowanie, a dla użytkowników funkcje umożliwiające komunikację wielokanałową z wykorzystaniem głosu, systemów wiadomości i konferencyjnych”.

Najnowsza wersja OmniPCX Office RCE, dostępna w czterech konfiguracjach przeznaczonych do obsługi biur różnej wielkości (maksymalnie 200 użytkowników), jest zoptymalizowana pod kątem potrzeb i możliwości finansowych małych i średnich firm. Pozwala to klientom płacić tylko za to, co jest im potrzebne dzisiaj, a jednocześnie umożliwia łatwą rozbudowę w przyszłości, gdy firma się rozwinie. Małe i średnie firmy mogą również obniżyć koszty dzięki wykorzystaniu jednej platformy do obsługi wielu jednostek organizacyjnych oraz zoptymalizowanej architekturze, która eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kart VoIP[3].[/mv]

Słownik
1. routing połączeń. Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

UE pracuje nad przepisami dotyczącymi AI/SI

Rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji mogą być szansą na pobudzenie gospodarki i skok technologiczny. Z drugiej strony wiążą się też z zagrożeniami, a w Europie są już przypadki, kiedy algorytmy sztucznej inteligencji były wykorzystywane w sposób budzący wątpliwości prawne. Tymczasem na ten moment nie ma żadnego prawa, które regulowałoby ten obszar.