Sprzedaż doładowań w kanale IVR

Telekomunikacja Polska SA we współpracy z PayTel udostępniła swoim klientom możliwość doładowywania kont telefonów pre-paid poprzez automatyczny serwis telefoniczny (IVR[1]).

[mv]Osoba dzwoniąca na wybrany numer, po wysłuchaniu nagranych komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF wybiera poszczególne pozycje z menu i może w szybki i wygodny sposób uzupełnić konto telefonu.

Sprzedaż doładowań w kanale IVR została uruchomiona z myślą o tych klientach, którzy, nie mają dostępu do Internetu lub nie korzystają z przelewów internetowych. Doładowania w kanale IVR nie wymagają od klienta natychmiastowej płatności, ponieważ kwota doładowania zostanie doliczona do faktury wystawianej przez TP SA.

Klienci TP, posiadający stacjonarną linię telefoniczną wybierając numer:

  • 704 607 080 mogą zasilić konto Orange lub Era o wartość 10 zł.
  • 704 807 060 mogą zasilić konto Orange lub Era o wartość 25 zł.
  • 704 907 050 mogą zasilić konto Era nominałem o wartość 35 zł.[/mv]
Słownik
1. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *