Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Rozwiązania IVVR… Rozmowa z Michałem Chojnackim

IVVIVVR – (Interactive Voice and Video Response)jest technologią umożliwiającą udostępnianie treści multimedialnych (dźwięk, obraz i wideo) poprzez wykorzystanie wideo-telefonii mobilnej 3G[2] w czasie rzeczywistym. System stanowi rozszerzenie stosowanych w call center[1] systemów IVR[3]. Dotychczasowe rozwiązania IVR umożliwiały użytkownikom telefonów odbieranie jedynie wiadomości głosowych. Wadą tego rozwiązania jest konieczność wysłuchania wielu informacji ułożonych w pewnej kolejności.

[mv]IVVR umożliwia dodanie do tego typu komunikacji kolejnego wymiaru, czyli obrazu. Pozwola to między innymi na wizualną prezentację opcji wyboru skracając czas dotarcia do interesujących informacji i poprawiając tym samym komfort korzystania z takiej usługi. R – (Interactive Voice and Video Response)jest technologią umożliwiającą udostępnianie treści multimedialnych (dźwięk, obraz i wideo) poprzez wykorzystanie wideo-telefonii mobilnej 3G w czasie rzeczywistym. System stanowi rozszerzenie stosowanych w call center systemów IVR. Dotychczasowe rozwiązania IVR umożliwiały użytkownikom telefonów odbieranie jedynie wiadomości głosowych. Wadą tego rozwiązania jest konieczność wysłuchania wielu informacji ułożonych w pewnej kolejności. IVVR umożliwia dodanie do tego typu komunikacji kolejnego wymiaru, czyli obrazu. Pozwola to między innymi na wizualną prezentację opcji wyboru skracając czas dotarcia do interesujących informacji i poprawiając tym samym komfort korzystania z takiej usługi.

Wiesław Bełz: Na czym polega innowacyjność rozwiązania?

Rozwiązanie IVVR otwiera nowe możliwości dla nowoczesnego interaktywnego marketingu.Pozwala na prowadzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem najbardziej atrakcyjnych nośników reklamy: filmów, animacji i plansz w telefonach komórkowych 3G. Każda kampania może być prowadzona osobno dla wybranej, ściśle adresowalnej grupy klientów, z możliwością pozyskania informacji zwrotnej.

Wiesław Bełz: W jakich obszarach biznesowych znajduje zastosowanie platforma IVVR i jakie są jej możliwości ?

Jest kilka biznesowych zastosowań, w których platforma IVVR będzie całkowicie nowym kanałem komunikacji. Są to między innymi: wideo marketing, wideo dostęp do informacji i systemów transakcyjnych, mobilny monitoring, wideo serwisy rozrywkowe. Powstają dzięki niej zupełnie nowe usługi takie jak Mobile Video Banking czyli wizualna, automatyczna obsługa konta bankowego przez telefon 3G. Z pewnością są również takie zastosowania, których jeszcze nie znamy.

Rozmawiał Wiesław Bełz (http://www.telekom.silesia.pl)

Michał Chojnacki pracuje na stanowisku Key Account Manager w kieleckiej spółce Altar Sp. z o.o. (http://www.altar.com.pl).[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. 3G. Telefonia komórkowa trzeciej generacji (3G) – telefoniczna sieć cyfrowa telefonii komórkowej bazująca na rozwiniętych w stosunku do 2.5G…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Kontaktowy e-biznes

E-commerce to codzienna praca z klientem. Osoba zainteresowana ofertą przesyła zamówienie, oczekując szybkiej odpowiedzi, zadaje pytania drogą mailową…
Czytaj więcej

Czy roboty zabiorą nam pracę?

Według szacunków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB w outsourcingowych call center w Polsce jest 23 707 stanowisk telemarketerskich. Według Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii w centrach usług biznesowych pracuje ponad 260 tysięcy pracowników. Czy automatyzacja i robotyzacja zagraża liczbie stanowisk pracy? Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka?