FreecoNet nagrodzony za innowacyjność

Operator telefonii internetowej FreecoNet został uhonorowany tytułem „Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju 2010” za stworzenie hostowanych usług dodanych. Operator uzyskał także nominację w prestiżowym konkursie „Firma z Przyszłością 2010″, organizowanym przez Pomorską Izbę Rzemieślniczą Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

[mv]Konkurs „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju” jest przeprowadzany corocznie przez Fundację Innowacji i Rozwoju. Składa się z dwóch etapów – regionalnego w 16 województwach, oraz ogólnopolskiego. Zwycięzcy w regionach są nominowani do krajowego finału. W tegorocznej edycji konkursu w województwie pomorskim, FreecoNet zwyciężył w kategorii “Innowacyjny Produkt”, za który zostały uznane hostowane usługi dodane dostępne na platformie operatora.

Oferowany przez FreecoNet pakiet hostowanych usług dodanych obejmuje m.in. centralkę telefoniczną, Wirtualny Fax, Rejestrator Rozmów, Call Center[1], IVR[3] z wbudowaną syntezą mowy, billingi online, przekierowania rozmów i wiele innych. Uruchomienie poszczególnych modułów nie wymaga żadnych inwestycji, jako że cała infrastruktura potrzebna do ich działania jest zainstalowana na serwerach operatora. Należy jedynie mieć konto we FreecoNet i po zalogowaniu do dostępnego przez internet panelu, zaznaczyć kliknięciem interesujące nas usługi. Najprostsze z nich są dostępne za darmo, a korzystanie z bardziej zaawansowanych wiąże się z niewielkimi, miesięcznymi opłatami.

Innowacyjność rozwiązań telekomunikacyjnych FreecoNet została także doceniona nominacją w konkursie „Firma z Przyszłością 2010″. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla przedsiębiorców z Pomorza, który jest organizowany przez Pomorską Izbę Rzemieślniczą Małych i Średnich Przedsiębiorstw od 1996 roku. Jego celem jest wspieranie konkurencyjności i promocja firm z województwa pomorskiego.

Bardzo cieszą nas te wyróżnienia. Potwierdzają innowacyjność i potencjał tkwiący w platformie FreecoNet. Wszystkie otrzymywane dowody uznania stanowią dla nas motywację do dalszego rozwoju platformy, tak aby nadal wyznaczać standardy na rynku telefonii internetowej w Polsce – mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

FreecoNet – od momentu powstania w 2006 roku – zdobył wiele nagród i wyróżnień, głównie za innowacyjność oraz wkład w rozwój polskiego rynku telefonii VoIP[2]. W ostatnim czasie platforma FreecoNet znalazła się wśród zwycięzców konkursu “Produkt Roku 2010 – Wybór Czytelników”, organizowanego przez Magazyn Networld – za wprowadzenie rozmów telefonicznych w jakości HD. Wcześniej za stworzenie FreecoNet była nagradzana Datera SA – m.in. tytułem „VoIP Lider 2008″ (branżowa nagroda firmy D-Link), wyróżnieniem w konkursie „Kamerton Innowacyjności 2008″ (organizowanym przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan, BRE Bank, D&B, Rzeczpospolitą oraz Manager Magazin), czy tytułem „Innowacja Roku 2007″ (w konkursie organizowanym przez Forum Biznesu).[/mv]

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *