Connect with us

NextiraOne poszerza dostępność rozwiązań Cisco Data Center w Europie

TECHNOLOGIE

NextiraOne poszerza dostępność rozwiązań Cisco Data Center w Europie

NextiraOne poinformowała, że poszerza zakres partnerstwa z firmą Cisco, by zintensyfikować wdrażanie wirtualnych data center w Europie. NextiraOne i Cisco będą wspólnie koncentrować się na dostarczaniu zaawansowanych aplikacji komunikacyjnych, w tym rozwiązań Cisco Unified Communications i Cisco Contact Center opartych o środowisko wirtualnych data center, które będą przynosić klientom wymierne korzyści biznesowe.

[mv]NextiraOne będzie rozwijać swoje dotychczasowe doświadczenie w obszarze data center certyfikując dedykowanych pracowników, uruchamiając laboratoria i organizując prezentacje produktów i rozwiązań w całej Europie. W pierwszym etapie firma skupi się na sześciu dużych europejskich rynkach: Austrii, Belgii i Luksemburgu, Francji, Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Jednak w kolejnych miesiącach będzie rozszerzać tę działalność tak, by docelowo objęła wszystkie 16 krajów, w których NextiraOne oferuje swoje usługi i prowadzi sprzedaż bezpośrednią.

Eksperci NextiraOne będą współpracować z zespołem Cisco Advanced Services, wspólnie gwarantując skuteczność i jakość wdrażanych rozwiązań. Portfolio rozwiązań będzie początkowo koncentrować się na technologiach Cisco i kluczowym ekosystemie technologii partnerskich pochodzących m.in. od firm VMWare i NetApp.

Poszerzone partnerstwo łączy innowacyjną architekturę wirtualnych data center firmy Cisco i unikalne europejskie doświadczenie NextiraOne w zakresie komunikacji w czasie rzeczywistym, a także szerokie portfolio usług oferowanych przez firmę.

Partnerstwo jest również odpowiedzią na wyraźne zapotrzebowanie rynku, obserwowane przez obie firmy. Europejskie przedsiębiorstwa coraz intensywniej działają w kierunku centralizacji aplikacji komunikacyjnych, by uzyskać jak najwięcej korzyści z wirtualnych data center, postrzegając je jako narzędzie w procesie lepszego wykorzystania infrastruktury przy jednoczesnym obniżaniu bieżących kosztów operacyjnych, w tym kosztów energii elektrycznej, sprzętu i zarządzania. Takie podejście zwiększa również sprawność działania przedsiębiorstwa oraz pozwala CIO i zarządzającym systemami informatycznymi elastycznie reagować na sytuację na rynku lub wewnątrz organizacji, pomagając szybciej wdrażać nowe lub rozbudowywać istniejące aplikacje takie, jak np. Cisco Unified Communications.

Wendy Mars, senior director Data Center and Virtualisation, European Markets w firmie Cisco powiedziała: „Wdrażanie i zarządzanie aplikacjami komunikacyjnymi w środowisku wirtualnym wymaga kompleksowego podejścia do tego rodzaju usług. Połączenie architektury Cisco w obszarach data center i wirtualizacji z doświadczeniem, szeroką ofertą usługową i bogatymi referencjami NextiraOne pozwala zaoferować europejskim przedsiębiorstwom atrakcyjne rozwiązanie wspierające wiele wrażliwych aspektów prowadzonego biznesu.”

David Winn, Prezes NextiraOne powiedział: „Przeniesienie aplikacji komunikacyjnych do środowiska wirtualnego data center musi zostać wykonane tak, by nie komplikować procesów zarządzania nimi oraz nie wprowadzać dodatkowych zakłóceń w działalności biznesowej. Problemy te mogą być nawet większe w przypadku organizacji międzynarodowych. Ponieważ legitymujemy się odpowiednim doświadczeniem firmy zwracają się do nas, by pomóc im sprostać tego rodzaju wyzwaniom. Ponadto współpracując z Cisco stanowimy wyjątkowo zgrany i pewny zespół.”[/mv]

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE