Od stycznia więcej agentów w call center banków i domów maklerskich

Od 3 stycznia – w związku z wydłużeniem notowań na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – wzrośnie zatrudnienie w działach obsługi klienta (w tym call center) banków oraz biur maklerskich. Wszystko przez decyzję Komisji Nadzoru Finansowego.

[mv]O wydłużenie handlu wnioskowała Giełda Papierów Wartościowych. Powód? Dostosowanie godzin trwania sesji do rynku w Londynie, we Frankfurcie i w Nowym Jorku. Dzięki temu inwestorzy z Wall Street będą mogli pohandlować polskimi akcjami w sumie przez dwie godziny.

Oznacza to, że dla maklerów i pracowników biur obsługi klienta wydłużą się godziny pracy. Działy te często zaczynają pracę już o godzinie 7 rano. Po zamknięciu giełdy konsultanci odbierają jeszcze telefony od graczy na giełdzie. Oznacza to, że call center musiałoby pracować nawet do 12 godzin, a to oznacza, że wprowadzone zostaną systemy dwuzmianowe.

Wydłużenie sesji wymusi na instytucjach finansowych zatrudnienie kilkuset nowych pracowników: poza maklerami będą to w szczególności pracownicy oddziałów i konsultanci call center.

– Na koniec sesji są największe obroty m.in. ze względu na pokrycie z USA. Planujemy zwiększenie zatrudnienia oraz wprowadzenie zmianowego systemu pracy – mówi Magdalena Bielak z biura prasowego funduszy inwestycyjnych Arka BZ WBK.[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.